Gokart?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg, sambo, lillesøstra hans og en venninne av meg skal dra å kjøre det en hel dag imorgen! Men lurte på om jeg kan kjøre det? Er ganske sikker på at jeg kan det! Men sambo ba meg kjøre kjempeforsiktig, og ikke kræsje i noe som helst. Haha :) imorgen er jeg 6+5 !:) enda tidlig. Men føler meg paranoid. Vil ikke ta sjansen på noe som helst.. Vil ikke miste den lille spiren min!!❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde ikke gjort det, men vet ikke hva slags regler de. Har der. Kanskje du bør undersøke det?

Pleier å stå skilt at en ikke skal kjøre når en er gravid på slike plasser. Du får ta vurderingen selv på hva du ønsker.

jeg hadde ikke gjort det jeg heller

Hva vil du selv? Jeg hadde nok gjort det selv med mindre det stod ganske klart at det ikke var lurt. Er jo bare å kjøre fint :)

Jeg skjønner ikke helt hva galt som kan skje, men ser bl.a. her at det ikke er anbefalt så da tror jeg jeg hadde stått over :)

Hva vil du selv? Jeg hadde nok gjort det selv med mindre det stod ganske klart at det ikke var lurt. Er jo bare å kjøre fint :)
Jeg vil såklart kjøre! Men vil også det beste for den lille. Dessuten så er det bare oss. Så jeg har sagt ifra til de at di IKKE må krasje i meg. Og at jeg kjører sakte. Men er ikke sikkert jeg gidder heller!

Om dere skal kjøre på Heimdal så står det at det ikke er anbefalt for gravide. Jeg var der 3 ganger og gjorde det aldri.

Nei, vet ikke om jeg tar sjansen. Aner ikke hva jeg skal bedrive tiden med imens jeg da :o

Back
Topp