Going publick! ;)

gull nr.3

Glad i forumet
Mulig skrivefeil, er visst ikke så stiv på engelsk. Men i helga blir det offentlig at jeg er gravid. Da er jeg 11 + 2. Skal i utdrikkningslag, og de som er med kommer til å skjønne greia med en gang jeg ikke skal drikke. Dessuten så har magen allerede forandret seg såpass at det synes. 

Fortalte det til barna idag også, følte det var på tide. Kasta opp igjen middagen, og hun eldste lurte veldig på hvorfor jeg gjorde det. Men da skal hun få gleden av å si det til alle i familien som ikke vet noe enda. :) Så det er bare å krysse fingra for at lille klorer seg fast. :) Jeg er veldig lite bekymra for dette, det har jo faktisk vært et problem for meg at morkaka har sitti fast etter fødsel også. 

Så gøy :)   Alltid spennans å fortelle det til andre.

Så spennende, moro å fortelle det!

Vi skal også fortelle det til helga :) til familiene våre. ;) jeg er da 11+3 :) spennende å se reaksjonen :) Vi skal til amadeusparken med svigerforeldra mine på lørdagen så tar da på kommende storebror t-skjorten hvor nyheten står :)

så heldig dere er som er så langt på vei!

koselig å fortelle nyheten, husker det godt fra forrige svangerskap :) såå kjekt å endelig kunne rooope ut og mest av alt så kjekt å endelig kunne slenge ut magen :P

nysmurf skrev:
Vi skal også fortelle det til helga :) til familiene våre. ;) jeg er da 11+3 :) spennende å se reaksjonen :) Vi skal til amadeusparken med svigerforeldra mine på lørdagen så tar da på kommende storebror t-skjorten hvor nyheten står :)

Skulle vært i amadeusparken for å finne ut hve, du er jeg da! :p hehe! Kos dere! :)

Hehe... Bare se etter en guttunge med t-skjorte om att han skal bli storebror ja Hehe... Vi skal bruke den dagen etter også, så han må nok skifte når de har lest nyheten ;)

Back
Topp