godtlevert.no

*yummymummy*

Gift med forumet
fint at det er reklame for noe sånn på tv altså, spesielt siden de bare leverer til Oslo, Akershus og Drammen.
Middag for 3 dager koster 895 kr, og for 5 dager 1295 kr.
Vits å reklamere for det på tv, når det bare gjelder utvalgte steder på østlandet liksom.

ja ikke alltid man skjønner disse reklame greiene...

noenganger kan "jungeltelegrafen" også gjøre nytten,hvertfall når det er utvalgte steder i Norge/østlandet/oslo o.l..Når geografien er begrenset kommer jungeltelegrafen til gode ofte..

ORIGINAL: Hilly77

ja ikke alltid man skjønner disse reklame greiene...

noenganger kan "jungeltelegrafen" også gjøre nytten,hvertfall når det er utvalgte steder i Norge/østlandet/oslo o.l..Når geografien er begrenset kommer jungeltelegrafen til gode ofte..

altså, jeg forstår jo at det er praktisk å reklamere for det på tv. Men syns de burde opplyst om det i reklamen, at det var på utvalgte steder de leverte[;)]

ORIGINAL: Blondiee

Var det liksom billig?? [:-]

Nei, men sikkert praktisk. Man får oppskrift og ingredienser levert hjem...

vennina mi skal få første levering på Mandag..
Så da er jeg så "sleip" at jeg skal få oppskriftene..
Blir mye penger i mat om man skal bruke den leveringen!

jeg syntes det er billig, fordi når vi drar på matbutikken så kjøper vi mye annet rart som vi ikke hadde planlagt og egentlig ikke trenger. så istedenfor å betale 1295kr for å få alt du teknisk sett trenger i fem dager på døra ville vi vanligvis ha betalt opptil 2800kr for i vanlig matbutikk. forskjellen er bare at vi ofte kjøper mye annet som ikke blir verken spist eller brukt. med "vi" mener jeg meg og mannen min

Ser så absolutt poenget med at de reklamerer på tv, tenk bare hvor mange mennesker det faktisk bor i de tre områdene også vil de helt sikkert få henvendelser fra personer andre steder i landet. Da vil de jo raskt få kartlagt om det er marked for å utvide leveringsområdet.

Jeg syntes ikke prisen er avskrekkende, totaltsett gjennom året vil jeg tro vi nok mer penger når vi handler på butikken enn om vi hadde benyttet oss av den avtalen. Blir kjøpt så masse rart som man egentlig ikke hadde behov for.

Fant forresten nyttig info:

- Vi leverer dessverre ikke til hele Norge enda, men du kan finne ut om vi leverer til ditt område ved å legge inn postnummeret ditt her: http://min.godtlevert.no/bestilling (hvis vi ikke leverer til ditt postnummer så kan du legge igjen din mailadresse slik at vi raskest mulig kan åpne for levering der)

Back
Topp