Godtesyk?

Sinsengullet

Betatt av forumet
Er det flere enn meg som kjenner på et enormt søtsug om dagen? Spiser godt med mat, og er egentlig ganske sund. Men nå går kjeks, boller, sjokolade og annet snop ned på høykant. Termin 20.2.
 
Jeg har ikke lyst på mat lengre. Tvinger i meg 2 knekkebrød til frokost presser ned litt middag. Men jeg er på konstant jakt i skapene etter noe å gomle på nesten samme hva det er [emoji85] kanskje ikke rart at halsbrannen er verre enn noen gang [emoji23] termin 22.02 og sinnsykt klar for å føde!
 
Jeg er motsatt. Har overhodet ikke lyst på søtt. Eneste som frister en gang i blandt er nugatti på brødskiva. Men har ikke særlig matlyst heller. Spiser for å unngå p bli kvalm.
 
Kjøpte 8 hg smågodt i dag og når jeg kom hjem ble jeg bare dårlig av å se alt godteriet. Men er mer søtsugen for tiden. Pink lady epler er den store hiten her. 38 uker i dag [emoji1][emoji519]
 
Her er søtsuget litt av og på, men generelt har jeg ikke lyst på søtt. Har kjøpt inn energibarer og kjeks som snaks til fødselen, men vet ikke om jeg kommer til å orke å spise det. Lurer på om jeg heller skal ta med et brød for DET kan jeg visst ikke få nok av [emoji23]
 
Egentlig Ikke, men er så sliten at det fort blir kjappe løsninger til meg selv:-/
Er alene med 2, så lager sunn og god middag og lager ordentlig mat til dem hver dag[emoji5]
Men til meg selv så er det enkelt å bare ta meg noe usunn dritt, toast osv når jeg er sulten:-/
 
Siste 4 ukene før termin tvinger jeg meg selv til å spise og jeg levde så å si bare på kjeks og sjokolade haha!:)
Nå etter fødsel kan jeg starte dagen med sjokoladekjeks og gå på det hele dagen men jeg er veldig sånn «er hva jeg spiser» så får i meg annet også (på tvang) slik ar jeg fungerer som mamma til 2:p
 
Back
Topp