Godtesyk

Her er det en liten time siden middag ble svelgt unna, lunsj og lunsj 2 for kun kort tid siden før det, også frokost helt på starten av dagen. Sjokolade suget har sittet i hele dag.. Var hos mor og hadde lunsj 2, sneik sjokolade i kjøleskapet, men det roet ingenting, sist jeg hadde dette suget spiste jeg 200g alene ( jeg liker ikke sjokolade egentlig) Fysen på salt, søtt, surt hele tiden! Kan det være amming? Har ingen viljestyrke i det heletatt! Prøver og ikke gå og smånafse i mellom måltidene, men heller ta et stort hugg i godteriskåla på kvelden :p
Haha lunsj 2 :p Jeg lurer og på om det kan være ammingen. Må spør imorgen på helsestasjonen. Kommer til å trille snart..

Godt å lese at det ikke bare er meg!! I går var første dag etter fødsel uten noe 'godis'. Og ja, jeg jobbet sykt hardt med meg selv for å ikke ta en liten bit (/stor jafs) av noe. Klapp på skulderen :-D Haha. Jeg kommer til å være like tung som da jeg var gravid til jul ;-)
Huff.. frykter det samme.. jeg var minus 6 kg etter fødsel (fra før svangerskapet). Men nå kryper vekten oppover :( Flink du er som sto i mot. Det krevde nok litt hard vilje :)

Viljestyrke? Vilje-hvafornoe sa du? Ungenes lørdagssnop sa du? Neeeeeei det har jeg iiiiike sett.. hark host kreeemt..

Folk snakker om at enkelte blir så himla tynne av å amme. Nå er ikke jeg himla overvektig altså så skal ikke kokketere for mye, men er kanskje ikke sååå rart at jeg ikke ser sånn heeelt skrapa ut når jeg spiser sånn typ fire brødskiver annenhver time.

Viljestyrke? Vilje-hvafornoe sa du? Ungenes lørdagssnop sa du? Neeeeeei det har jeg iiiiike sett.. hark host kreeemt..

Folk snakker om at enkelte blir så himla tynne av å amme. Nå er ikke jeg himla overvektig altså så skal ikke kokketere for mye, men er kanskje ikke sååå rart at jeg ikke ser sånn heeelt skrapa ut når jeg spiser sånn typ fire brødskiver annenhver time.
Hahaha. Må nok droppe alle ekstra måltidene og sjokoladen hvis vi skal bli tynne av ammingen. MEN! Ammingen holder oss kanskje sånn noenlunde i sjakk trossalt :p

Jeg spiser sånn 2 smash poser i uka liksom. Helt sykt!
Åh takk Gud, det er ikke bare meg! Skal godt gjøres å bare ta en ja.. en pose sa du?!?!? Det verste er at gubben er like fysen som meg og nå klager han over at buksene hans er trange:hilarious: Vi må skjerpe oss her i huset men det er så fryktelig vanskelig :p

Kjenner veldig på det jeg og!
Gikk fra å nesten ikke spise noe i svangerskapet, til å spise mer en mannen! :angelic: Å ikke minst raskere! Middagen går unna i en fei! (Redd for at lillegutt skal våkne, å da blir jo maten kald:banghead:)
Sitter nå i skrivende stund å mummser på sjokolade:banghead:

Sukker ja, noe søtt må innabords hver eneste dag!! Men ble gjerne lysten på godis når jeg var trøtt og nå er man jo nesten det hele tiden...

Kos dere sier nå jeg:-) :-) det har jeg i hvert fall tenkt til! Med måte da.. Har innsett at å kutte kosen helt er klin umulig!
Når vi begynner å trene igjen velges som regel automatisk godis bort, og man begynner å tenke på sommerkroppen og alt der der. Det er nå vi må nyte damer! Det er nå det er "lov" ;)

Last edited:
Åh takk Gud, det er ikke bare meg! Skal godt gjøres å bare ta en ja.. en pose sa du?!?!? Det verste er at gubben er like fysen som meg og nå klager han over at buksene hans er trange:hilarious: Vi må skjerpe oss her i huset men det er så fryktelig vanskelig :p
Altså hadde det vært opp til meg, så hadde jeg spist smash hver eneste dag!! Tenk så digg det hadde vært hvis det var sunt :p

b4a4db3a9e1feef82dcae2098bc544c9
....

Haha jeg må le! Alt i denne tråden kunne vært skrevet av meg :p Er helt syyykt godtesugen og MÅ ha sjokolade hver dag. Og ikke bare en liten bit, nei minst en stor plate og helst mer... Må ha en bit (eller 10) etter hvert måltid, jeg skjemmes nesten men godt vi er fler :D

Eg er også godtesjuke og fysen heile tida! Kan ikkje huske at det var slik forgje gang..

Prøver og ikkje ha sjokolade eller snop i hus, men er ikkje alltid eg er så viljesterk når eg er på butikken gitt :p
Har også fylt opp skapet med tørket aprikos og svisker (også pga treg mage) som hjelper litt på mitt søtsug :)

Back
Topp