Godtesyk

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Er det bare meg som er så fryktelig fysen på noe heletiden? I svangerskapet fristet ingenting snop og sjokolade. Men nå er det helt forferdelig. Går nesten konstant rundt og har lyst på noe godt. Må være en kombinasjon av hormoner og trøtthet.

Hallo oksehunger ja - både når det gjelder mat og snop. Vi spise middag for under en time side, og jeg er egentlig sulten igjen allerede!

Har sååå lyst på sjokolade og brus, men lille reagerer på begge :( Nesten så jeg griner ved tanken av å kjøre i meg ei plate med melkesjokolade :p

Har sååå lyst på sjokolade og brus, men lille reagerer på begge :( Nesten så jeg griner ved tanken av å kjøre i meg ei plate med melkesjokolade :p
Du vet at det ikke er bobler de reagerer på, det er koffein og søtstoffer i brusen. Så hvis du finner en brus som ikke har det er det er det bare å kjøre på :)

Her er det en liten time siden middag ble svelgt unna, lunsj og lunsj 2 for kun kort tid siden før det, også frokost helt på starten av dagen. Sjokolade suget har sittet i hele dag.. Var hos mor og hadde lunsj 2, sneik sjokolade i kjøleskapet, men det roet ingenting, sist jeg hadde dette suget spiste jeg 200g alene ( jeg liker ikke sjokolade egentlig) Fysen på salt, søtt, surt hele tiden! Kan det være amming? Har ingen viljestyrke i det heletatt! Prøver og ikke gå og smånafse i mellom måltidene, men heller ta et stort hugg i godteriskåla på kvelden :p

Godt å lese at det ikke bare er meg!! I går var første dag etter fødsel uten noe 'godis'. Og ja, jeg jobbet sykt hardt med meg selv for å ikke ta en liten bit (/stor jafs) av noe. Klapp på skulderen :-D Haha. Jeg kommer til å være like tung som da jeg var gravid til jul ;-)

Jeg har så lyst på sjokolade!! Men etter samtale med helsesøster på fredag bestemte vi at jeg skulle prøve å holde meg unna sjokolade melk og løk en uke før å se om lille ble blidere på natten. Og det har hun absolutt blitt! Så en av de har skylden. Hittill har jeg spist mye sjokolade på natten for å holde ut til leggetid på morgenkvisten.

Åh, her er det også helt sinnsykt. Klarer ikke styre meg. Leter i skuffer og skap etter godsaker :o
Hadde ikke lyst på noe søtt under svangerskapet, men nå må jeg ha noe hver dag.. Må skjerpe meg!!

Åh, her er det også helt sinnsykt. Klarer ikke styre meg. Leter i skuffer og skap etter godsaker :o
Hadde ikke lyst på noe søtt under svangerskapet, men nå må jeg ha noe hver dag.. Må skjerpe meg!!
Jeg leter og skap og skuffer. Fant nettopp en marsipanrull fra julen ifjor. Står her og kjemper mot demonene som sier at jeg skal åpne den...

Jeg har så lyst på sjokolade!! Men etter samtale med helsesøster på fredag bestemte vi at jeg skulle prøve å holde meg unna sjokolade melk og løk en uke før å se om lille ble blidere på natten. Og det har hun absolutt blitt! Så en av de har skylden. Hittill har jeg spist mye sjokolade på natten for å holde ut til leggetid på morgenkvisten.
Kan sjokolade gi luftplager?? Kanskje det er synderen her i huset og :o

Back
Topp