Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo oksehunger ja - både når det gjelder mat og snop. Vi spise middag for under en time side, og jeg er egentlig sulten igjen allerede!
Aaaah! Godt det ikke bare er meg! Gir dere etter eller klarer dere å stå imot? Jeg har null viljestyrke..Kjempefysen. Heeeele tiden!
Du vet at det ikke er bobler de reagerer på, det er koffein og søtstoffer i brusen. Så hvis du finner en brus som ikke har det er det er det bare å kjøre påHar sååå lyst på sjokolade og brus, men lille reagerer på beggeNesten så jeg griner ved tanken av å kjøre i meg ei plate med melkesjokolade
![]()
Samme herHar sååå lyst på sjokolade og brus, men lille reagerer på beggeNesten så jeg griner ved tanken av å kjøre i meg ei plate med melkesjokolade
![]()
Åå!! Det må jeg se etterDu vet at det ikke er bobler de reagerer på, det er koffein og søtstoffer i brusen. Så hvis du finner en brus som ikke har det er det er det bare å kjøre på![]()
Solo? :-DÅå!! Det må jeg se etterTakk for tips!
Hihi! Fort gjort! Hørte du gravidpodcasten til hun Mari Midtstigen? Hun ble tatt på fersken (av barna) med å spise lørdagsgodteriet deres midt i uka. Haha. Kunne lett skjedd her også;-pGodt det er flere!!! Er fysen på noe hele tiden, i dag røk restene fra ungene sitt lørdagsgodt![]()
Jeg sa i går jeg hadde slutta? Pffff...varte til i dagAaaah! Godt det ikke bare er meg! Gir dere etter eller klarer dere å stå imot? Jeg har null viljestyrke..
Helt til idag?? Så god du erJeg sa i går jeg hadde slutta? Pffff...varte til i dag![]()
Jeg leter og skap og skuffer. Fant nettopp en marsipanrull fra julen ifjor. Står her og kjemper mot demonene som sier at jeg skal åpne den...Åh, her er det også helt sinnsykt. Klarer ikke styre meg. Leter i skuffer og skap etter godsaker
Hadde ikke lyst på noe søtt under svangerskapet, men nå må jeg ha noe hver dag.. Må skjerpe meg!!
Kan sjokolade gi luftplager?? Kanskje det er synderen her i huset ogJeg har så lyst på sjokolade!! Men etter samtale med helsesøster på fredag bestemte vi at jeg skulle prøve å holde meg unna sjokolade melk og løk en uke før å se om lille ble blidere på natten. Og det har hun absolutt blitt! Så en av de har skylden. Hittill har jeg spist mye sjokolade på natten for å holde ut til leggetid på morgenkvisten.
Haha samme her! Det var en kinder maxi igjen fra lørdag. Den ropte så høyt at den fortjente å bli spistGodt det er flere!!! Er fysen på noe hele tiden, i dag røk restene fra ungene sitt lørdagsgodt![]()