Godtestopp

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Nå har det sklidd helt ut i det siste og kiloene kryper på.
Noen som er med på en godtestopp frem til jul? :rolleyes:
 
Har hatt godtestopp i mange perioder de siste åra, men kommer alltid på en smell, der jeg baaare skal spise EN godteri.. ..etterfulgt av 250 til, eller no slikt. :hilarious:
Helt siden sommer har jeg spist godteri hver dag, men det er en rute sjokolade, og 5 små gomp-biter. og det spiser jeg på dagtid, og har da ikke noe søtsug på kvelden. Med å spise en rute sjokolade og de gompene, og vanlig bevegelse, går jeg fortsatt sakte - men sikkert ned :) spiser jeg plutselig mer, eller på kvelden så går det ikke.
 
Nå har det sklidd helt ut i det siste og kiloene kryper på.
Noen som er med på en godtestopp frem til jul? :rolleyes:

Har såå lyst til å joine denne. Mye sykdom på mini fører til lite søvn og mye sjokolade på mor:rolleyes:
 
Har såå lyst til å joine denne. Mye sykdom på mini fører til lite søvn og mye sjokolade på mor:rolleyes:
Selv om jeg laget denne tråden har jeg likevel godtet meg gjennom helgen :banghead:
 
FREM TIL JUL?! Du er gal du! Er med 1/1-2019 :D
 
Målet mitt med godtestopp er egentlig selvkontroll. Ikke gått opp i vekt (men vil dog ned noen kilo), men merker godteri har blitt en uvane og nærmest tvangshandling. Så får bli det nye prosjektet. Har jo klart å kutte melkeprotein helt nå siden midten av september, noe som har inkludert stratosen. Så jeg kan om jeg vil :)
 
Back
Topp