Godtestopp

Noen som har det eller vil være med?
Jeg er på 9 dagen og skal holde på til midten av desember
Jeg vil være med, men kan ikke starte før på mandag. Vi skal bort i helgen og i dåp på søndag.

Noen som har det eller vil være med?
Jeg er på 9 dagen og skal holde på til midten av desember

Gjelder det bare snop eller er is, kaker og dessert med også? Greit å vite hva man må holde seg unna :P

Så lenge klarer ikke jeg. :P Men jeg har snopestopp fra søndag til torsdag pga Slankekrigen her inne. Fredag og lørdag spiser jeg snop. :D

Kaker må være greit tenker jeg. Bare det Ikke blir for ofte

Nei nå blir det sjelden kaker så kan nok telle det på 1 hånd hvor mange ganger det blir spist frem til midten av desember :)

Jeg burde:rolleyes:

Vet vi skal i en bursdag å en dåp så litt kake blir det nok

Joda men litt kake i et selskap bør nok gå bra :) jeg skal tross alt inn i bunaden til dåpen så må virkelig skjerpe meg og få beveget meg mye mer Haha

Jeg er med! Kaker i spesielle anledninger er lov her :)

Jeg kan bli med fra mandag av? :D

Begynner den 25.september. Da er det slutt på både snop og røyk :p Datoen er satt og nedtellinga er i gang. Har kutta veldig på røyken nå da, for å forberede meg selv. :D Tenker hodepinen kommer uansett. Brusen skal også bort :(

Sitter her og trykker i meg en stor sjokoladeplate... Men ja, jeg er med. Fra og med i morgen, da. :) Men jeg tar meg lov til å spise hjemmelaget sunt godis/kaker og sier det er forbudt med butikkjøpt. :)

jeg blir med etterhvert også. _må_ bare spise opp m&ms posene som ligger i skapet først :rolleyes:

Back
Topp