Godtestopp

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Noen som er med på 50 dager uten noe som helst snop?
:dance008

supert:D
Lettere om man er flere:D
Jeg er med fra imorgen, siden vi skal ha litt is ikveld;)

Jeg er med :-)

Tenker dere holde dere unna kun godterier, eller usunne ting som /sukkerholdig drikker/chips/bakeverk/desserter osv også??

Hos meg blir det å holde seg unna sukkerholdig brus, sjokolade og godterier. Bakeverk og desserter har jeg så sjeldent fra føre, så det vil jeg unne meg uansett :)

Tenker dere holde dere unna kun godterier, eller usunne ting som /sukkerholdig drikker/chips/bakeverk/desserter osv også??

Hos meg blir det å holde seg unna sukkerholdig brus, sjokolade og godterier. Bakeverk og desserter har jeg så sjeldent fra føre, så det vil jeg unne meg uansett :)

Jeg tenker jeg skal være ganske strikt generelt på mat fremover. Kun naturlig ren hjemmelaget mat + cola zero til lørdagskveld :)
Men om snopsuget blir for stort får jeg bare lage hjemmelaget lavkalori/karbo marsmellows :) det er vell lov?

jeg tenker først og fremst på sjokolade!!! er så alt for glad i det...!!hehe
Men alt av godteri+potetgull er ikke lov...ikke is eller sukkerbrus..

om jeg mååå ha noe tror jeg at jeg sier det er lov med nøtter eller kaanskje en nutrilette bar...:p eller..det er jo sjokolade da! så bør vel holde meg helt unna..hehe
Pepsi max er lov=)
Dette er min plan!

Bare 49 dager igjen nå!!;)

Nå har jeg klart meg 4 dager uten snop!
Hvordan går det med dere andre?

Her går det veldig fint, egentlig(har jo prøvd det før så vet jo jeg klarer det....)
Men nå må jeg bare greie å kutte ut Pepsi Max hver dag, så blir jeg fornøyd :D

Hjelper med vann utfordringene denne uka da, tar heller det enn brus får å få poeng nå :)

BV App :-)

Flink du er da!! Jeg er veldig spent på helga kjenner jeg, håper Det vil gå bra!!

Vann ja! Hvorfor drikke det når man har Pepsi Max ? Hehe:D
Jeg fant ut forrige helg at jeg drikker for mye lettbrus, og bruker jo også mye penger på det! Hehe..
Da fikk jeg for meg å kutte ut Pepsi Max i ukedagene! Den første dagen var vanskelig! Men nå går det faktisk ganske bra:) gleder meg jo villt til lørdag for da kan jeg kjenne smaken på det igjen, Hihi;)
Men det som er bra er jo at jeg har blitt veldig flink å drikke vann! Før drakk jeg Max 2 glass om dagen, nå drikker jeg plutselig 2-3 liter. Skikkelig rart! Hehe:D

Back
Topp