M
MaiSeptAugSkatt
Guest
Linkydonk skrev:
MaiSeptAugSkatt skrev:
Fy saa flinke dere er!!!!!!! Jeg skulle gjerne blitt med, men jeg er litt sann at jo mer "forbudt" det er, jo mer vil jeg ha det! Spiser ikke saa veldig mye godis lenger, og er ikke villig til aa gi opp fredagskosen min :) Men onsker dere all lykke til!! Dere er flinke! :)Linkydonk skrev:
Ja, føler meg litt flink nå altså..Det rare er jo at jeg ikke har lyst på godteri lenger..og det har bare gått 4 dager! Lover jo bra det;)
Men vannmelon derimot..er blitt helt hekta!! hehe..og smootie også...mmmm...
Samtidig så tenker jeg litt som deg...om man er for strenge mot segselv så ender det ofte i en kjempesprekk..Men jeg var bare nødt å stoppe helt med det nå..vekta har nesten ikke bevegd seg nedover siden jul..Har vært som den jojoen:/ derfor bestemte jeg meg for å kutte godis helt ut en periode,,,:p
Så får jeg bare håpe jeg ikke sprekker da..og at vekta fortsetter nedover:)
Det ser jo ut som det kommer til aa gaa kjempebra da, naar du ikke er sugen lenger! :) Det har nok mye med tankegangen aa gjoere, saa dette klarer du uten problem! Vannmelon og smoothie er jo suverene erstattninger da! Og saa utrolig godt! Jeg kjopte en hel vannmelon for et par uker siden, gikk ned paa hoykant! ...nesten iallefall! ;)
hittil har det gått over all forventning...hehe...jeg er avhengig av sjokolade, så det er helt rart å ikke spise det lenger...Men det ser jo ut til at jeg får fortsette slik, for vekta går neeed..yes:)
Vannmelon og smootie er veldig gode alternativer...har også blitt flinkere å lage gode salater..Mye sunnt som er godt også:)