godtestopp

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
noen som vil prøve seg på en runde godtestopp igjen?
Jeg vil prøve å unngå det helt frem til desember!
Se om det vil hjelpe på den treeege vektnedgangen min! spiser til vanlig veldig lite godis...men det lille jeg spiser ødelegger kanskje alt?
Gjør et forsøk hvertfall!

Går på lavkarbo, å har ikke noe godtesug ;) Så jeg er med 
Spiser en sjelden gang sjokolade som er 70% kakao, eller Atkins/Fedon barer....

så heldig du er som ikke har godtesug! jeg har lyst på alt for tiden...tror jeg bare må ta helt avstand fra godteri fremover..viss ikke går det skeis!

Jeg HAR godtestopp hele tiden jeg:P

Tøsa skrev:
Jeg HAR godtestopp hele tiden jeg:P

Da er du jammen god!! spiser du aldri noe godt i helgene?
Selv så måå jeg ha noe godt når det er helg..trenger ikke være mye jeg koser meg med...men har alltid tillat meg litt snop..
Men nå er det helt stopp! Skal prøve meg helt uten snop i 50 dager!=)

MummiMamma86 skrev:
Im in!!! =)))

Så bra! Tror det blir lettere å holde seg om man er flere;)
Fra imorgen da eller?:)

MummiMamma86 skrev:
Gjerne det =) Fra i morgen til jul =) No problemos!!!

hehe, det blit kjempelett ja! haha!
we can do it!

Ja, da er min lille plan om godtestopp i 50 dager igang!
Nå har jeg ikke lov å røre noe sjokolade, potetgull,kake,julekaker eller lignende før 6.desember!
Jeg har bursdag 8.november..skal si fra til gubben jeg ikke ønsker meg noe kake..han kan heller diske opp med en god middag og fruktsalat eller noe til dessert;)
Har ikke noe som helst snop i huset nå, og godt er det!

Et tips for godtestopp: Kjøpe fryseformer til ispinner, kutte opp litt frukt og frys det inn i juice. Funker i hvert fall for noen timer :)

I'm baaaack ;-)
Jeg slanker meg jo ikke nå siden jeg er 18 uker gravid, men jeg føler virkelig jeg trenger en godtestopp nå! Har gått opp 5kg, så ikke krise, men skal jeg klare meg med max 15kg dette svangerskapet så er jeg nødt til å stå på!
 Så jeg har veldig lyst til å være med fra i morgen:):) Kan jeg slenge meg på? :)

MammaMø <3April10 & Mars12<3 skrev:
I'm baaaack ;-)
Jeg slanker meg jo ikke nå siden jeg er 18 uker gravid, men jeg føler virkelig jeg trenger en godtestopp nå! Har gått opp 5kg, så ikke krise, men skal jeg klare meg med max 15kg dette svangerskapet så er jeg nødt til å stå på!
 Så jeg har veldig lyst til å være med fra i morgen:):) Kan jeg slenge meg på? :)

så utrolig koselig å se deg her igjen!!!
Gratulerer så masse med baby i magen!kjempekoselig:):):)
du er kommet helt til uke 18 altså..wow...spennende tid fremover:)) veit dere kjønn?
Masse lykke til videre!
Kjekt du titter innom igjen:-)
5kg er jo ikke ille altså! :)

Sleng deg med å godtestopp!
Ser ikke ut til det ble så mange som ville joine meg på dette da men:/ vi får stå sammen vi da=)
Jeg spiste 2 ruter mørk sjokolade (86% kakao) i helga..så jeg starter litt pånytt igjen imorgen:)

Takk snuppa:) det var koselig sagt! <3
Ja 18+4 idag... Det har gått fort! :) Var på ultralyd på fredag men lille luringen ville ikke vise seg fram gitt.. Men skal følges opp med vekstkontroller (pga morkakesvikt sist) på Riksen, så skal på ny ul 13.desember:) De skulle se etter kjønn igjen da:)

Ja jeg slenger meg med jeg! Da er vi iallefall to!:) bedre enn å være alene!:)
Er på dag 1 i dag...drakk litt brus i går...:/
men jeg kommer til å unne meg cola zero i helgene jeg da:) og kanskje litt sukkerfri sjokkis og is:) Får se:)
Men dag 1 er gjennomført med glans i allefall:) :D
Heldigvis har jeg dilla på frukt nå! :D Druer og klementiner er favoritten så får mer enn nok sukker derfra:)

Hvor har det blitt av alle egentlig? er slankekrigen ferdig? syns det er så lite liv her i forhold til hva vi er vant til:)

Heisann =)

Jeg slenger meg med hvis det er greit ;) Jeg skal ikke spise snop, kaker, brus, potetgull og andre søtsaker fram til 22.desember!! Det er 7 uker til det, og det må jeg klare, for jeg har et mål om å gå ned 7 kg til jul... 

Back
Topp