Godterigalskap

Maddis

Elsker forumet
Flere som har det?

Huff. Føler meg ganske forferdelig altså! Jeg skal ærlig innrømme at det sjeldent går en dag uten snop og brus. Jeg klarer ikke styre meg! Er helt avhengig. [:'(] Hadde jeg kanskje trimma litt om dagen så hadde jeg kanskje ikke vært sååå bekymret, men greia er jo det at det eneste jeg gjør er å sløve på sofan - dagen lang! Jeg prøver å gå litt små turer, men det tar ikke lang tid før bekkenet verker og da er det bare å slappe av.

Dagens lille klage fra meg.. [&:]

Litt sukker hver dag her også.. sjokolade er min største last... ahhhh [8D]

samme her [8D]
tror aldri jeg har spist så mye snoop før som jeg gjør nå fortiden..
får håpe jeg får dilla på frukt å grønt snart, det er kansje litt ber for krop å helse [;)]

Du er IKKE alene. Før ville jeg bare ha frukt, og var super fornøyd med det. Nå har jeg bare lyst til å bake en hel langpanne sjokoladekake og spise ALT!!! Grådigheten lenge leve [:D]

klarer meg ikke uten en fix for dagen jeg[&o]

Spiste alltid litt chips, påskeegg/smågodt og cola på kveldene før, men er livredd for nye 25 kg som ikke vil bort, så kutta helt ut for noen uker siden [8D]

ORIGINAL: RenathePro

Spiste alltid litt chips, påskeegg/smågodt og cola på kveldene før, men er livredd for nye 25 kg som ikke vil bort, så kutta helt ut for noen uker siden [8D]

så flink du er [:)]

jeg har blitt så sinnsykt svak for alt jeg ikke bør spise [:'(]

Uff, godt jeg ikke er aleine...........
Føler at alle andre er såå sunne:)

Men jeg klarer ikke en dag uten brus og sukker altså........
Hiver innpå som en annen gris.....angrer like mye hver kveld når jeg er helt stappa:)

Må bli myyye trening til sommeren kjenner jeg......huff......:(
Og stakkars lille tulla må jo være avhengig av sukker...........:)

"godt" å høre at jeg ikke er alene om problemet. [:)]

du er virkelig ikke den eneste he he, og jeg spiser masse junk food ved siden av [8|][8|] fader MÅ skjerpe meg alså

ORIGINAL: connie83

du er virkelig ikke den eneste he he, og jeg spiser masse junk food ved siden av [8|][8|] fader MÅ skjerpe meg alså

Me 2.. [8|]

Her også, big time!! Sitter å dytter i meg chips, even as we speak..[&:]

Vi får trille det av til sommeren, når vi kan gå myyye turer med vogn[:D]

Jeg MÅ ha fox og krokodiller.. men ikke i dag [:'(][;)]

Godt å høre at d ikke bare er meg..nå sitter jeg nok en gang med vondt i magen, for jeg har spist for mye smågodt..lærer aldri!

Hei jenter! Er ikka bare vekta man må tenke på gett,også dette med svangerskapsdiabetes. Mange får nedsatt glukosetoleranse i svangerskapet og de fleste vet ikke om det. Jeg har tatt en glukosebelastningstest pga BMIen var litt høy og fikk beskjed om at verdiene var litt for høye etter sukkervannet. Har ikke hatt utslag i urinen eller andre "signaler". Hadde jeg ikke tatt testen hadde jeg aldri merket noe til det, men det har hvertfall gjort meg mer bevisst ifht dette med sukkerinntaket...Brus er noe av det som får blodsukkeret til å stige raskest, og er mest fyfy, godteri og kaker er selvsagt heller ikke bra. Men dette er ikke akkurat noe dere trenger å få opplyst, hehe[;)]. Planen min er hvertfall å holde meg mest mulig unna de siste 3mnd av svangerskapet og kun unne meg det en helg i ny og ne [;)]

det er godt vi er flere!

har blitt sykt svak for søtt, spesielt sjokolade! Jeg vet jeg legger på meg noe fryktelig av matvanene mine nå for tiden, så jeg har for alvor begynt å gjøre noe med det. Hvis jeg skal fortsette sånn blir det sikkert +30kg...

Så nå er det slutt med sjokolade hver dag, og det er slutt på spising hele dagen. Nå er det faste små måltider og masse vann[:)]

ORIGINAL: Burger

Bra det ikke bare er meg.. Jeg går å snoker i skapene dagen lang.. Kan gå inn i skapet for å se etter noe godt, så går jeg tilbake etter en halvtime i håp om at det er mirakuløst er kommet noe godt inni der[8D][;)]

Kjenner meg igjen! hehe

Du e åverhode ikkje ailleina om akkurat det probleme!!!
syns æ høre at aille har det [:)]
Æ syns sjokoladn e aillt før nice [&:]

Back
Topp