Godterier og is o.l vi savner fra barndommen!

ORIGINAL: Rugebolla

ORIGINAL: Imogene

jeg brukte susan !

Ja DATE ble en stor HIT! [:D] Jeg hadde faktisk alle sammen....men da husker jeg flaskene var runde...

ORIGINAL: Imogene

jeg brukte susan !

Felicia her

Jeg likte veldig godt Flipper Is (den var fra hennig Olsen is)

ORIGINAL: Tøsa

Jaaaaa..den lukta ganske godt å den?? Eller husker jeg feil nå??

Noen som vet om de selger DATE enda?? Skal vi begynne med DATE igjen jenter?? [8D][8D]

Husker også en annen parfyme...som het Trouble.Den så ut som en liten lebestift...fant ingen bilde av den...

Jeg savner den gule Hipp isen jeg...som jeg alltid spiste på 17 mai da jeg var liten[:)]

Bugg har kommet tilbake[:)]

Jeg savner sjokis trur jeg den het[:)] Sånn is som så ut som pinnup men hadde 2 sjokolade pinner inni[:)]

ORIGINAL: *Tullingen*

rosa panterbrus selge de på obs å rema 1000 [:D]
søte bjørner hadde de på kiwi [8D]

eg savne dinokjeksen

Den har de på Ultra[:D]

Er det ingen som husker Corny Potetchips ? Det var jo så godt. Maarud potetgull med dill.
Hadde og et pålegg som het milkeyway.....

Røde belter
Bugg ( har kommet tilbake)¨

Kommer ikke på mer for øyeblikket

den hadde jeg! likte den ikke[:'(]

ORIGINAL: *Natta88*

husker ikke hva den heter, men var noe slim på tube som smakte jordbær, og dem solgte det bare på statoil for ca 14 år siden[:(][:(]
hvit twix
og disse brusene[:(]

Fåes kjøpt på alle butikker og kiosker i møre og romsdal. Du får kjøpt de på deli de luca også. I alle fall i Bergen.

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Agurken

Noen som husker den der kaninen eller høna med masse små kinder sjokolader inni?? Var liksom en boks og så var det små kinder sjokolade egg med papir utan på. NAM

Ja husker det så vidt... husker det var GODT!
Men det finnes sånne minikinderegg nå og.

Nesquick egg!![:D] NAM!!!

Jeg spiste LO mye husker jeg....en crisp sjokolade med kun 90 kcal i (eller noe sånt) Var liksom litt "sunnere" enn andre sjokolader.

Husker ikke hva det heter, men det var en type kjeks, i en blå/lilla pakke, var sånn vaffelkjeks med sjokolade[:)]

ORIGINAL: kaia83

Salte UFO !!!!

ORIGINAL: Piril

Aquariusdrikken!! Den var god den! Husker det smakte med en iskaldt sånn en på styrten! [:)] Slemme slemme mennesker som tar fra oss alt det gode! [8D][8D]

Denne savner jeg

Og her en OL ringene for de som ikke husker dem! SLURP!

http://www.digitaltmuseum.no/things/thing/OLM/OLM-06900

den pink panther brusen selger de på rema(mannen tror det var rema)
her!

Back
Topp