Godteri

Petite

Glad i forumet
Guri jeg blir snart gal av dette kake og godteri suget, det er sånn skikkelig intens lyst, og det er jo ikke akkurat bra med godteri så blir snart sprø.hehe Hvordan er det med dere?

Jeg spiser også altfor mye godteri! Er fysen på noe hele tida.
De tre første mnd spiste jeg omtrent ikke annet enn frukt og grønnsaker, så stoppa det opp. Men i dag, på butikken, kom lysta tilbake! Kjøpte masse frukt:) Håper det kan holde seg sånn en stund fremover!

Sug fra tid til annen her også!!! Helt normalt-----føy lystene- nyt svangerskapet og tiden. Den kommer ikke igjen!![;)]

haha:) to av kollegaene min elsker når vi tre skal jobbe ilag, fordi eg sender alltid melding "kem sin tur er det til å kjøpe candy idag?" :) Å elles har eg ete brownies nesten kvar dag på jobb... Men har vert hakke flinkare denne veka (har kanskje noke å gjere med at lærlingen har heimelekse og har laga desserter kvar dag denne veka, så eg har vel blitt tilfredsstilt av den grunn.. Hmmm[8D]

Små spiser sjokolade hele dagen[&:] Begynt å spise alle mulige rare drops og, aldri spist d før....[8|]

ORIGINAL: Snickers

Sug fra tid til annen her også!!! Helt normalt-----føy lystene- nyt svangerskapet og tiden. Den kommer ikke igjen!![;)]

heeelt enig :) jeg prøver å begrense det så mye jeg kan men jeg MÅ ha noe søtt av og til [:)]

I dette svangerskapet har jeg BARE lyst på usunne ting. Ingenting annet som frister meg. Spiser altfor mye snop. Litt skummelt!! Må prøve å skjerpe meg, men blir ikke noe lett sak....

Jeg har ikke spist veldig mye snop i løpet av denne tiden. Heller yoghurt og frukt. Det går litt i rykk og napp, egentlig. Jeg får av og til veldig lyst på is og popcorn. [:)][:D]

åh føler meg veldig heldig som ikke hat dette suget!! aldri spist noe særlig med godis så hadde syns det hadde vært dumt om den lysta skulle komme.! hehe! hadde en tid på 2 uke for litt siden da att jeg spiste MYE stratos og hadde lyst på noe surt godis.. men gikk over :) så er tilbake til frukt og grønt.. hihi :)

åh heldiggris da :) fikk faktisk litt lyst på stratos nå :O

uff, ja :P

hehehe.. jeg er en skikkelig godtemoms OG kakemonster!!
MEN klarer oftere å "holde meg" nå enn før.. Det funker å tenke at "nei - ikke sukkerunge, den skal jo ut å.." hehe
Men det hender jo at jeg MÅ ha et skolebrød eller en sjokoladebit - finner da det minste skolebrødet eller en liten sjokolade..

Men NOE må man jo ha lov til;)

SJOKOLADE!!!!! Må ha!!!! hehe [:D]

Er egentli godtegris fra før av så jeg sliter litt  [&:]

ORIGINAL: tausa

SJOKOLADE!!!!! Må ha!!!! hehe [:D]

Er egentli godtegris fra før av så jeg sliter litt  [&:]

Blitt hekta på bananer[:D]

Har fått helt dilla på lakris og salte padder, druer og melkeprodukter... Var egentlig en godtemoms før, og da spesielt glad i ostepop og sjokolade. De tingene spiser jeg nesten aldri lenger... Har faktisk ikke spist ostepop mens jeg er gått gravid, når jeg tenker meg om! Sprøtt.... hehe....
Prøver å begrense meg litt, forrige svangerskap gikk jeg opp 33 kilo og klarte aldri å helt kvitte meg med de etterpå[&:]

Back
Topp