Godteri

September16

Glad i forumet
Etter du ble gravid. Hvor ofte spiser du snop?

Stort sett kun i helgene (som før), men eg kan unne meg en liten sjokolade, litt is eller noko anna en gang i løpet av veka om eg får lyst

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det! Men har generelt dårlig appetitt i sv.skapene mine, så det er ikke krise :P

Det varierer, men prøver å begrense meg til max et par dager i uka ihvertfall, å lite om gangen:).. Spiser likegjerne litt snop på en onsdag som lørdag da, men nå har jeg sjelden veldig lyst på snop i helgene, da vi pleier å spise litt ekstra god mat, gjerne etter sengetid for frøkna:).. (Hun får jo såklart middag også, men vi lager noe ekstra til oss selv på kvelden:D)..

Tar litt når jeg har lyst på :-) blir sjelden store mengder før kvalmen kommer uansett

Oftere nå enn i starten. I starten var det lite som fristet, og det gikk mest i frukt i og grønt.
Etter hvert har jeg fått mer og mer sjokolade-sug, men begrenser det til helgen:)
Unner meg heller en skive med nugatti til frokost;)

Noen dager vil jeg bare ha godteri, andre dager tenker jeg ikke over det i det hele tatt :) Prøver selvsagt å ikke spise for mye, men litt en gang i blant er jo alltid ok.

Har aldri vært den som spiser mest godteri. Men noe blir det jo.
Spiser litt når jeg har lyst på.
Akkurat som før.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er ikke så glad i godteri ifra før. Men en sjelden gang er det akutt godt :)

Spiser godteri når jeg har lyst på. Det kan like gjerne være en onsdag som en lørdag, men maks et par ganger i uken. Det frister mindre nå enn tidligere!!

Back
Topp