Godteri..

Kattepus

Glad i forumet
Er så redd for at jeg spiser for mye godteri jeg. Åssen det går med nurket da..?? Blir litt hver dag..

Du skal nok spise MYE sukker for at det skal ha noe å si for barnet [;)]

Så lenge du ikke har diabetes fra før eller har fått det i svangerskapet, så er det ikke farlig for annet enn at du kan legge på deg veldig mye [:)] 

ORIGINAL: BlåBobler

Så lenge du ikke har diabetes fra før eller har fått det i svangerskapet, så er det ikke farlig for annet enn at du kan legge på deg veldig mye [:)] 

..og en stor unge....

ORIGINAL: fruluna

..og en stor unge....

Jeg har alltid trodd at jentene mine ble så store fordi jeg la på meg så fryktelig mye under svangerskapet. Men den jordmora jeg har nå sier at det ikke har noenting å si...... [&:] 

De veide nærmere 4,5kg begge to og jeg la på meg nesten 30kg.....

Jonas veide 3,1kg men kom jo litt for tidlig. Så han hadde nok vært rundt 3,8-3,9kg hvis han hadde kommet til tida, og da la jeg på meg 18kg....

her spises det masse godteri....
så håper det ikke har noe å si for bebi da.
meg er det værre med[&:]

har lagt seg skikkelig på lår og rumpa kan du si[:'(]
men det tar jeg senere[&:][8D]

Jeg la også på meg mye under mine svangerskap og alle mine barn har vært over 4 kg. På siste kontroll hadde jeg ikke lagt på meg så mye enda, men jm regner med at babyen kommer til å veie ca 4300g[8|][&:]

Skulle akkurat til å ta opp dette emnet selv! Er dere sikre på at det ikke gjør noe???(håpefull!!)

Jeg har blitt tutet ørene fulle hele graviditeten at bebisen ikke må få for mye sukker, men uansett hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å holde meg unna sukkeret. Særlig cola bare måååå jeg ha (men klarer å begrense meg til litt hver dag...) Litt godteri hver dag blir det også...[&o] Tror det er mye fordi jeg er så trøtt hele tiden, så har et konstant behov for å få opp blodsukkeret for å komme meg gjennom arbeidsdagen... (Og ja, jeg VET at det ikke er noen lur måte å gjøre det på...)

Jeg har lagt på meg mye (20 kg i uke 30), men hvis det bare er meg det går utover, er det ikke så farlig... Kiloene skal jeg klare å bli kvitt igjen når kreftene er tilbake og smertene er borte!

Men holder på å dø av dårlig samvittighet fordi alle synes jeg behandler mitt ufødte barn så dårlig...[&o] (Også jeg som synes jeg er så flink som har slutta å røyke...) På jobb i dag sa en kollega nærmest rett ut at jeg var barnemisshandler fordi jeg satt og drakk cola. Hun sa at babyen kommer til å bli født med diabetes hvis jeg ikke skjerper meg...[:(]

Huff dette plager meg veldig, og jeg lurer veldig på hva som er så farlig... Hva kan skje med bebisen min?? Håper dere har rett i at det ikke er så farlig...

ORIGINAL: fruluna

..og en stor unge....

Jeg har alltid trodd at jentene mine ble så store fordi jeg la på meg så fryktelig mye under svangerskapet. Men den jordmora jeg har nå sier at det ikke har noenting å si...... [&:] 

De veide nærmere 4,5kg begge to og jeg la på meg nesten 30kg.....

Jonas veide 3,1kg men kom jo litt for tidlig. Så han hadde nok vært rundt 3,8-3,9kg hvis han hadde kommet til tida, og da la jeg på meg 18kg....

Trodde at hvis man spiste mye sukker og usunt, så ble ungene ofte større også jeg da..
Er vel derfor vi føder større og større unger nå om dagen? For at vi stapper i oss mere usunt enn de før oss gjorde?

3d legen min sa iallefall at jeg burde tenke litt på hva jeg spiste fremover, siden det så ut til at William er ganske stor.. Så han ikke blir enda større liksom..

Back
Topp