*Håpefull*
Glad i forumet
Hei 
Jeg er i uke 18 nå og er fortsatt en del kvalm dessverre…Det som frister mest ift inntak av mat er gjerne salt og surt. Men kjenner det er vanskelig å spise sunt og smart. Isteden tyr jeg mye til enkle løsninger som å spise litt for mye godteri
Det er så deilig for det lindrer kvalmen når jeg spiser surt/salt godteri, men det er jo ikke sunt i det hele tatt. Har heldigvis klart å trappe ned cola-drikkingen men er fristet hver dag til å drikke cola (med sukker i selvfølgelig).
Hvordan er dere ift usunne ting? Klarer dere å leve med minst mulig godteri inntak? Føler behovet for godteri ble doblet etter at jeg ble gravid
Jeg er i uke 18 nå og er fortsatt en del kvalm dessverre…Det som frister mest ift inntak av mat er gjerne salt og surt. Men kjenner det er vanskelig å spise sunt og smart. Isteden tyr jeg mye til enkle løsninger som å spise litt for mye godteri
Det er så deilig for det lindrer kvalmen når jeg spiser surt/salt godteri, men det er jo ikke sunt i det hele tatt. Har heldigvis klart å trappe ned cola-drikkingen men er fristet hver dag til å drikke cola (med sukker i selvfølgelig). Hvordan er dere ift usunne ting? Klarer dere å leve med minst mulig godteri inntak? Føler behovet for godteri ble doblet etter at jeg ble gravid

du kan jo prøve grønnsaker og dip? Eventuelt smoothie om du kan lage det? Kan hende det hjelper på søtsug
Hadde det med lillemor og, gikk opp 14kg med hu. Håper å kunne begrense vektøkning denne gang, siden jeg ikke rakk å ta av de siste 6kg etter henne. Men det er vanskelig når man har lyst på søtt! Synes det hjelper litt noen ganger med enten frukt eller grønnsaker med dipp. Men har blitt litt godsaker og

Har aldri vært så usunn som jeg er nå/har vært de siste 18 ukene
Håper det gjevner seg ut ila svangerskapet fremover. Blir en del frukt og youghurtspising, det hjelper litt på. Smoothie er også veldig digg!