godteri spm

lillelise

Elsker forumet
Min datter hadde kjøpt lørdagsgodt og det ble jo selvfølgelig litt godteri igjen. Og det måtte jeg jo beslaglegge på lørdagskveld. Men nu klarte jeg ikke å dy meg, måtte sjekke hva hun hadde der... litt sjokolade og noe blått.. smakte på det blåe...og O'LYKKE!!! herremin hatt hvor godt det var[:D][:)] Men nå har jeg altså spist opp nesten alle de små greiene og jeg har ikke peiling på hva de heter[8|] (fordi jeg MÅ ha mere...)

Så, vet dere hva det er: De ser ut som små cola-flasker (du vet, smågodt), de er rød og blå (kansje turkis) og har salt-støssel. Og de smaker himmelsk[:)] Noen som vet?

Litt teit forklart, men jeg er ikke så god på smågodt og smak osv...

Er det de sure flaskene?

de er litt sure ja..

sånne små flasker, rosa og blå. Smågodt, smaker litt sånn bruspulver aktig eller?

Du finner dem i "løsvekt-godtehylla"..eller så får du dem i poser også om jeg ikke har drømt det..? [:)]

ORIGINAL: JanneJenta78

Du finner dem i "løsvekt-godtehylla"..eller så får du dem i poser også om jeg ikke har drømt det..? [:)]

Det stemmer det [:)]

ORIGINAL: Christine...

De heter Bublizz og er grisgode!!!! Elsker bublizz!!

O'LYKKE!!! Tusen takk:) Da skal jeg få sambo til å kjøpe til meg... når han en gang kommer hjem. Hmm syns han er mye borte for tida...[8|]

Mmmmmmmmmmmmmmm!!!!! Kunne ikkje vært meir einig [:)]

Ååh nammiiiis! [:D] elsker de

ORIGINAL: dstrea

Mmmmmmmmmmmmmmm!!!!! Kunne ikkje vært meir einig [:)]

ja de der ja[:D] njamm[:D]

Back
Topp