Pleier å ha i 5-6 ting.. godteri som er innpakket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvor det stammer fra. Men når jeg var liten så fiska vi alltid etter godispose bak et laken og alle syns det var kjempe morsomt
Vi hadde som regel alltid med oss hjem resten av posen, hadde aldri tid til å spise opp godterietDa blir det jo en aktivitet i bursdagen,og man spiser det der og da. Den skjønner jeg. Det er godteposen man får når man drar jeg ikke skjønner helt.
Vi hadde som regel alltid med oss hjem resten av posen, hadde aldri tid til å spise opp godteriet
Jeg tenkte aldri på at det var snakk om godtepose som "blir utlevert ved døra", jeg tenkte generelt godtepose i bursdag (som man gjerne har noe igjen i, og tar med hjem)![]()

Hos oss blir det ikke annet godteri enn en liten godtepose med noen få ting i.Ja,selvfølgelig skal man kose seg!
Var ikke negativt ment,jeg lurer opprinnelig på det.
Man er i bursdag,spiser mat og kake og kanskje godteri, og så får man med seg godteri hjem?
Hvor kommer den tradisjonen fra?
Falt meg aldri inn at det var en ting
jeg skal hvertfall gjøre som jeg er oppvokst med, godtepose som blir spist i bursdagen
(som inkluderer en aktivitet for å få den)