Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Skal arrangere første barnebursdag for dattera mi i helgen og det blir selvfølgelig godtepose til alle barna. Alderen er 4-5 år. Men lurer på en ting da. Hvor mye godteri har dere i posene? Og hva legger dere i posene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har aldri skjønt poenget med godteposer. Hvorfor skal man ha det?
Godt spørsmål. Eg aner ikkje.
Er jo spennende for barna da.Jeg har aldri skjønt poenget med godteposer. Hvorfor skal man ha det?
Hvorfor skal man ha kake? Gelé? Hvorfor skal barna få bursdagsgaver?Jeg har aldri skjønt poenget med godteposer. Hvorfor skal man ha det?
Tja fordi man ønsker å ha det, på lik linje med kakerJeg har aldri skjønt poenget med godteposer. Hvorfor skal man ha det?
Hvorfor skal man ha kake? Gelé? Hvorfor skal barna få bursdagsgaver?
Må vel gå an å kose seg litt når man har barnebursdag.
Tja fordi man ønsker å ha det, på lik linje med kaker
Vi hadde ikke godteri i bursdagen da, når jeg var mindre og det var vanlig med godteposeJa,selvfølgelig skal man kose seg!
Var ikke negativt ment,jeg lurer opprinnelig på det.
Man er i bursdag,spiser mat og kake og kanskje godteri, og så får man med seg godteri hjem?
Hvor kommer den tradisjonen fra?
Vet ikke hvor det stammer fra. Men når jeg var liten så fiska vi alltid etter godispose bak et laken og alle syns det var kjempe morsomtJa,selvfølgelig skal man kose seg!
Var ikke negativt ment,jeg lurer opprinnelig på det.
Man er i bursdag,spiser mat og kake og kanskje godteri, og så får man med seg godteri hjem?
Hvor kommer den tradisjonen fra?
Vet ikke hvor det stammer fra. Men når jeg var liten så fiska vi alltid etter godispose bak et laken og alle syns det var kjempe morsomt
Det gjorde vi ogsåVet ikke hvor det stammer fra. Men når jeg var liten så fiska vi alltid etter godispose bak et laken og alle syns det var kjempe morsomt