Godtepose til barnebursdag

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Skal arrangere første barnebursdag for dattera mi i helgen og det blir selvfølgelig godtepose til alle barna. Alderen er 4-5 år. Men lurer på en ting da. Hvor mye godteri har dere i posene? Og hva legger dere i posene?

Jeg la i et kinderegg (tar opp litt plass og har noe de kan dille med:D), en kjærlighet på pinne og en smurfeeske :)

5-6 ting av typen smågodt. Kanskje ett klistermerker elns :)

I min barndom fikk vi ofte en klementin og en eske rosiner i posen!

La inn litt forskjellig små ting, sånn papp fløyte og såpebobler. Måtte ta hensyn til allergier også så det begrenset seg litt selv.

Blir litt smått som kan kjøpes i poser (biler, vingummi osv.) og såpebobler :)

5-6 godteri (kjærlighet, sukkertøy, sjokolade osv) + klistremerker og blyant i teamet la vi oppi. :)

Hvorfor skal man ha kake? Gelé? Hvorfor skal barna få bursdagsgaver?
Må vel gå an å kose seg litt når man har barnebursdag.

Ja,selvfølgelig skal man kose seg!
Var ikke negativt ment,jeg lurer opprinnelig på det.

Man er i bursdag,spiser mat og kake og kanskje godteri, og så får man med seg godteri hjem?
Hvor kommer den tradisjonen fra?

Man er i bursdag,spiser mat og kake og kanskje godteri, og så får man med seg godteri hjem?
Vi hadde ikke godteri i bursdagen da, når jeg var mindre og det var vanlig med godtepose :)

Vet ikke hvor det stammer fra. Men når jeg var liten så fiska vi alltid etter godispose bak et laken og alle syns det var kjempe morsomt

Back
Topp