Godtelov (1.dag)

bare og li med mariannnilsen [:D]

flink du er t0mmelise[:D][:D] fisk er kjempe godt! mmmm[:D] frokost klarer jeg meg faktisk ikke uten aldri gjort ;P heh!! men ja er bra vi blir flinke til og lage middag, for di små vokser jo til og skal ha middag hverdag dem og[:D] fliiinke vi[:)]

Idag har eg vert flink!!!!!

ingen snop eller usunne ting:)
Slokka søtsuget med banan og 2 appelsiner[:D]

Kordan går det med dokke andre??

her går det fortsatt veldig bra[:D] hakke hatt lyst på godis ennå! BRA!! heh.. nettopp spist middag også.. detta går veien..

og SÅ flink du har vært klesklypa

nå var denne på side 4[&:] whaaat??

går det ikke så bra jenter ? [8D] fortsatt ikke rørt noe jeg[:D] eller hvis ikke tyggis regnes som godis da :O ;P

Går veldig fint med meg også[:D]

Tar en dag av gangen.. høres jo ut som en alkis!

*Hei, jeg heter Iselin og eg sjokoholiker, jeg har vert snopfri i 3 dager nå...."

Går masse i appelsiner da[:D]

Har ikke rørt noe jeg heller! Enda..
Men jeg spiste en ganske så usunn lunch med bror i går. Egg, pølser og bacon! [:'(][:'(]
Hadde VELDIG lyst på is i går, men har slo det fra meg.. heldigvis! :D

flinke dere er jenter[:D] klesklypa: ja best og ta en dag av gangen! hehe.. sjokoholiker ja men det er faktisk en "sykdom"[:-] mhhhm... dagens visdom.. tss.. hehe..

ORIGINAL: Eldorado

Men jeg spiste en ganske så usunn lunch med bror i går. Egg, pølser og bacon! [:'(][:'(]

Veit du, eg og spise usunn mat no.. men tenker at ditta skal være en langsiktig livsstilsendring. så eg tar en ting om gangen.
Først ingen snop og kaker i noken uker, så skal eg begynne med sunnere mat etterkvert.
Kjenner meg sjølv rett i at om eg begynner med alt på en gang kommer det bare til å vare et par uker[8|]

ORIGINAL: Klesklypa

ORIGINAL: Eldorado

Veit du, eg og spise usunn mat no.. men tenker at ditta skal være en langsiktig livsstilsendring. så eg tar en ting om gangen.
Først ingen snop og kaker i noken uker, så skal eg begynne med sunnere mat etterkvert.
Kjenner meg sjølv rett i at om eg begynner med alt på en gang kommer det bare til å vare et par uker[8|]

Ikke sant. Kan fort bli for mye av det gode til å begynne med. Så greit å ta det litt etter litt.. Mindre  sjangse for å gå på en smell. Har prøvd det utallige ganger da jeg slanket meg før, og det endte bare med at jeg la på meg i stedet :p Fikk jo enormt sug etter alt, og jeg gav jo etter. Hehe.. ikke bra ikke!![8D][8D]

Back
Topp