Godtelov (1.dag)

Klesklypa

Gift med forumet
Det var jo en del som vill være med å ikkje spise snop..

No er mandagen komt, har dokke ombestemt dokke[:D]??

Eg har klart meg til no.. hehe klokka er 12.45....
Men har en Donut i kjøleskapet...
så eg driver å lusker foran kjøleskapet og åpner kjøleskapsdøra heile tida[:-]

ORIGINAL: Salsa82

Hmmm.... kjenner at dette er noe jeg burde hive meg på...
Meeeeeeen.... jeg var nettopp i skapet og sneik meg litt rester av chips fra helga...[8|]

Kanskje det da var meininga at eg burde hive i meg den Donuten no med en gang, så begynner vi begge to etter klokka 13.00[;)]

Det var en KJEMPE GOD IDE[:D][:D]

Haha[:D] Søte dere er altså!

Synes dette var en kjempe god oppmuntring eg!!

*gomle donut*

Formiddagen min er vertfall oppmuntra[:D]

Men om 10 min blir det kjeft!!!

Til Lørdag[8|]
Men da har vi fri til å fråtse i alt vi vil!!!

Det skal vi klare!!!![:D][:D]

Ja!! Gjør det!!

FLINKIS[:D]

Bekkenet mitt hindrer meg fra å være noke særlig aktiv[>:] Men jammen skal eg vertfall gå meg en tur i sola!

jeg begynte på fredagen jeg[:D] og har klart meg hittil.. hakke lyst på godis heller[:D] lyst på potetgull, men det har jeg ikke så da er det jo greit ;D

kanskje dette var en oppmuntring? eller kankskje ikke? hehe..! men klarer detta ja... :)

ORIGINAL: juneb

jeg begynte på fredagen jeg[:D] og har klart meg hittil.. hakke lyst på godis heller[:D] lyst på potetgull, men det har jeg ikke så da er det jo greit ;D

kanskje dette var en oppmuntring? eller kankskje ikke? hehe..! men klarer detta ja... :)

det er bra oppmuntring for meg!! for det gjør at eg har lyst å kunne skrive det samme[:D]

hehe.. BRA[:D] ekke i sunnhets klubben uten grunn nei[;)] hehe!! detta klarer vi :) merker ALLEREDE att magen er mindre og strammere og det er jo en oppmuntring bare det[:D]

MEN brusen klarer jeg ikke legge fra meg desverre.. men så¨lenge jeg ikke spiser godis er jeg happy[:D]

Det var bra dere venta til etter klokken 13 :p For jeg var på butikken å så marsipan til halv pris :p Men det var heldigvis før klokken ett! Nå skal jeg legge sjelen i dette ! hehe! :D

mmm, jeg sitter å mævler en hel kylling [:D][:D]
fikk så lyst på no godt så da måtte jeg bare ha noe å tygge på [:D] har skjært opp en mango til dessert [:D][:D][:D]

sååå godt t0mmelise[:D] mmmm..

jeg har begynt og lage meg middag og btw.. aldri lagd det før, for kan ikke lage mat ;P men gjort det hverdag siden torsdag? onsdag eller torsdag [:D] fliiink jaa..! satser virkelig på sunnere og bedre tider[;)]

spagetti, taco, indrefilet, fiskepinner...! bare stolt over att jeg lager middag jeg ass[:D] hehe

ok.. litt pinlig å si, siden det var eg som starta dinna tråden[&o]
Men eg har ikkje vert flink idag!
Spist en Donut, et stykke fyrstekake og litt is..

*kjefte på seg sjølv*

Eg skal komme sterkt tilbake i morra!

LOVER!!!

ORIGINAL: Klesklypa

ok.. litt pinlig å si, siden det var eg som starta dinna tråden[&o]
Men eg har ikkje vert flink idag!
Spist en Donut, et stykke fyrstekake og litt is..

*kjefte på seg sjølv*

Eg skal komme sterkt tilbake i morra!

LOVER!!!

*fy,fy*

men detta klarer du vettdu ;D

sååå flink du er june [:)] middag er viktig vettu :) må øve oss nå til de gullene blir store nok til å få middager de å :)

vi var veldig dårlig på å lage middager før snuppa kom.. lagde som regel noe på kvelden og hadde nesten aldri fisk [:-]
nå har vi hatt fisk nesten hver dag siden hun ble født [:D] jeg har fått heeeeelt dilla på fisk.. halloooo.. går det virkelig an??
kjenner jeg begynner å bli litt lei da for vanskelig å variere.. for vi kjøper fyllte laksefileter, fylte andre ting, seibiff, lakse filet, fiske pinner, fiske grateng : ) og AMANDINE poter(beste potene EVER) til [:)]

og siden jeg var på sykehuset har jeg spist frokost med engang jeg står opp hver dag [;)] flinkis :) hehe.. spiste aldri frokost før jeg [&:] og ikke har jeg rørt brus siden en uke før fødselen.. har ikke turt å prøve pga kullsyra men nå kan jeg likså greit bare skippe den [;)]

Back
Topp