Godt tips!! Veldig godt tips:-)

Lykkedokka

Glad i forumet
Må bare anbefale disse produktene til fler!!!
LUSH NORGE!!!!!! herregud for noen supre produkter til all bruk:-) Såpe, shampo, oljer, kremer, skrubber, masker osv osv!!!
Jeg har brukt produktene en stund nå og kunne ikke vært mer fornøyd:-) Alt er "hjemmelagede" produkter og DE VIRKER!!! Utrolig deilig å bruke på en kropp som nå ikke akkurat er bortskjemt med alt den går igjennom, urenheter og tøyligheter!
Håper virkelig at flere sjekker ut denne butikken!!!
www.lushnorge.no[:D][:D]
Hadde jeg eid en slik butikk hadde jeg tatt med produktene hjem (ikke akkurat bra for business:-))

Prøv jenter!!!!!!![:D][:D]

Allergiker som eg er, så tar eg ikkje sjansen, eg nytter heller dei få tinga eg tålar[:)][:)]

Men takk for tipset[:)][:)]

ORIGINAL: Svartengel

Allergiker som eg er, så tar eg ikkje sjansen, eg nytter heller dei få tinga eg tålar[:)][:)]

De reklamerer i allefall at de bruker bare naturlige ingredienser! :-)
Synd du er allergisk da..

kult:) kanskje eg skal prøve:) men kjenner eg meg sjølv rett, så glømmer eg det;P Har andre prioriteringar denne mnd:)

ORIGINAL: Lykkedokka

ORIGINAL: Svartengel

De reklamerer i allefall at de bruker bare naturlige ingredienser! :-)
Synd du er allergisk da..

Eg anar ikkje kva eg er allergisk mot, kan vera alt muleg.. Og det er så ekkelt når eg får det no, for eg slite med pusten samtidig, samt mistanke om astma...

Back
Topp