Godt sovehjerte <3

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg tror lillebror i magen har et skikkelig godt sovehjerte. :) :Heartred
Merker tydeligere at det begynner å danne seg et mønster for søvn og våkentid i magen nå. I perioder nå er det så musestille i magen og da sover han tungt altså. Det lover godt for når han kommer ut tenker jeg! Hehe :)

Merker dere utvikling i rytme nå når de blir større?:)

Ja gjør vel egentlig det:) han er våken 1 gang på natt, og tidlig på morgenen. Sover på formiddagen og kvikner til igjen på ettermiddagen og er våken litt utover men alle dagene er ikke nøyaktig like. Noen dager sover han mer og noen netter er han mer våken;)

Nei jeg merker ingen rytme på det. Men jeg kjenner liksom ikke etter heller da:P syns det er bevegelse store deler av dagen iallfall:p

Nei jeg merker ingen rytme på det. Men jeg kjenner liksom ikke etter heller da:p syns det er bevegelse store deler av dagen iallfall:p
Det har det vært her også, men nå er det lengre perioder hvor det er musestille.:) tydelig at han er i dyp søvn. Hehe

Ja, tydelig døgnrytme på lillegutt i magen :) men han våkner når pappa'n snakker til han :)

Merker ikke noe rytme egentlig, gjorde det ikke med storebror heller :-P og han hadde kjempe godt sovehjerte! Det har han enda ! Til nå så er denne klin lik han så kanskje jeg er heldig å får akkurat samme babyen igjen ! :-D

Ja, men jeg kjenner ikke spark når jeg sover :p så vet ikke helt hva som skjer om natta. Men om kvelden er det gjerne mye aktivitet. Og jevnt i løpet av dagen.

Reagerer ikke særlig på lyder, med toåring er det mye støy så håper hun er og blir vant til støy. Storesøster sov alltid lett, våknet av ingenting. Søvnproblemer selv i 2-års alder. Så vet hva man kan få av sånt og det er ikke noe gøy, ganske nedbrytende og belastende. Babytiden var ufattelig slitsom sist gang, og ble sur hver gang noen sa vi skulle kose oss :p !!

Så spent på hvilken personlighet lillesøster har :)

Back
Topp