Godt samliv

mammaK

Betatt av forumet
Noen som har vært på "Godt samliv" kurs? Vi skal i morgen, men jeg sliter med å motivere pappaen til K.. Jeg vet at man ikke trenger å utlevere seg selv, og at det ikke er for folk med problemer, men han er likevel ikke interessert. Jeg vet ikke hvor mye vi får ut av det, men vi har jo ingenting å tape på å bli med. Gratis er det også!

Noen som har erfaringer? :)

Lurer jeg på også. Har fått "reklame" for det hver gang på helestasjonen tror jeg. Fint og høre om andres erfaringer. Har ikke fått meldt oss på enda.

tror vi å hadde hatt godt av det

Du får oppdatere oss om det hjelper, for vis det gjør det så tror jeg vi og må på sånt kurs[:)]

Ja det har jeg hørt om pluss fått brosjyre om. Hadde aldri fått med mannen på noe slikt, selv om jeg vet vi trenger det.

Vi skal, så jeg skal oppdatere etter at vi har vært der på onsdag. Er spent på om vi får noe utbytte av det, siden jeg praktisk talt må DRA sambo med... Blir sur hver gang det blir nevnt. Men det kommer seg nok når vi er der, regner med vi treffer andre vi kjenner, og da er det vel plutselig ikke så skummelt lenger..

Fant forresten en side, www.godtsamliv.no, der var det litt info om kurset, og link til en artikkel om noen som hadde vært på kurs. Tror han ble litt mer positiv etter å ha lest det :)

Vi var når vi ventet han første faktisk. Følte ikke at vi trengte det egntlig da vi meldte oss på, men det var veldig greit å være med.
Fikk en liten oppvekker liksom på hva en bør tenke på i samlivet når en får barn (og som en egentlig bør tenke på når en ikke har barn også for den sags skyld [;)]) Jobber i grupper som par og gjør litt ulike øvelser sammen også. Anbefales! [:)]

Men kurset er jo fire timer av gangen el noe?
Og man skal vel gå uten barna?
Vanskelig for meg som ammer og lille som ikke tar flaske da..

Vi skal i morgen fra 19-21. Det passer egentlig litt dårlig siden K legger seg mellom 19-20, men jeg håper jeg får lagt han litt tidligere, han er heldigvis veldig grei å legge, må bare inn å gi han smokken en gang eller to, så sover han.. Jeg ammer også, og han er heller ikke noe glad i flaska, men jeg passer bare på at han er sulten nok rett før vi drar, så skal det nok gå fint. Håper jeg... :)

Kjekt å få tilbakemelding fra dere som har vært på kurs. Føler heller ikke at vi trenger det så veldig, men jeg tror det kan være lærerikt likevel :)

ikke for å ødelegge noens glede men ;

jeg er faktisk veldig gla vi ikke trenger det!!
her er det faktisk, tro d eller ei, rosenrødt!!

og det har blitt bare bedre å bedre etter vi fikk kenny..

gudfader så godt å være forelska i både lillegutt, og storegutt ;D <3

Ja, er nok lærerikt[:)]
Får dere noen til å passe da? Eller tar dere han m?

Tulla vår våkner mange ganger etter hun har lagt seg..så barnevakt her synes jeg blir litt vanskelig..[&:]

ORIGINAL: *Vintermamma*

Ja, er nok lærerikt[:)]
Får dere noen til å passe da? Eller tar dere han m?

Her står foreldrene (og besteforeldrene) våre i kø for å få passe, så det skal nok ikke bli noe problem. Bare for meg, som ikke har spesielt lyst å reise fra han så tidlig...

Back
Topp