Godt nytt år!

BIBBI3

Forumet er livet
Hei allesammen![:D]

Lite her inne, men måtte inn å oppdatere dere nå.
Var på UL i Ålesund i går etter å ha gått på nesespray (nedregulering) siden 25. nov og stimuleringssprøyter siden 26. desember.
Fant 12-15 folikler i str 10-17 cm (eggposer) på hver side så jeg fikk nå time på St. Olavs for eggutak på torsdag. Tok ei siste stimuleringssprøyte i går og i kveld skal jeg ta eggløsningssprøyte på den gode gamle måten selv.
Min sprøyteskrekk er så å si som forduftet etter dette..hehe..[8D]
Egginnsetting er satt til lørdag kl 1215, og jeg håper å krysser for at det blir gullegg på oss!

Godt nyttår til deg også!![:)]
Så spennende - nå skjer det ting[;)] Håper på mange positive oppdateringer i tiden framover nå *kryssekryssekrysse*

Takk takk.. starter nyåret med spenning ihvertfall. Føles som om ting plutselig går så fort at jeg ikke rekker å følge med, men sånn er d vel når man også starter opp m jobb å bhg etter to uker ferie. [;)]
Alt vel med dere?

Her er alt fint ja - var faktisk godt å komme igang med hverdagen igjen, etter jula[:)] Men vi var trøtte i går morrest alle mann[:D]

så spennende da[:)]håper virkelig det klaffer for dere nå - massevis av lykke til[:)]

Godt nytt år!!! Så spennende for dere framover nå! Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå deres vei, det fortjener du så utrolig mye! Klemmer fra meg

Back
Topp