Godt nytt år!

• Trådstarter Trådstarter B
  • Opprettet Opprettet

B

Elsker forumet
Godt nytt år, alle! Hva håper dere på for 2022?

Selv håper jeg på god helse for mine nære, og at pandemien skal roe seg så vi får mer tid med besteforeldre og annen familie.

Godt nyttår!

jeg håper også på frisk og fin baby :)
Og en enkel og grei fødsel

Last edited:
Godt nyttår! Jeg har et håp om at pappa får den beste siste tiden han kan få (funnet 5-6 nye svulster i ribbein og bekken + de mistenker noe i den andre nyra, dette viser midlertidig resultat av ct). Jeg vet at 2022 mest sannsynlig ikke blir et bra år, men det er mitt største håp :Heartred

Godt nyttår!
Jeg håper at året som kommer blir et litt mer normalt år på mange områder :)

Godt nyttår!
Har en baby som sover dårlig hver eneste natt og på dagtid, og har gjort det siden hun ble født, så må si jeg håper mye på at jeg snart kan få minst 3 timer sammenhengende søvn :joyful: ❤️
Og mindre sykdom. Både korona og barnehagesykdom. Denne høsten har vært helt ekstrem.

Godt nyttår :) Håper på å bli gravid løp av året:) så det er mitt mål ;)

Godt nytt år, alle! Hva håper dere på for 2022?

Selv håper jeg på god helse for mine nære, og at pandemien skal roe seg så vi får mer tid med besteforeldre og annen familie.
Hoper på att viruset blir stopp og kan leve normalt + vere lag mere venner en før og att bedre år dei som vil leve lit mer normalt :-)

Godt nyttår! Jeg har et håp om at pappa får den beste siste tiden han kan få (funnet 5-6 nye svulster i ribbein og bekken + de mistenker noe i den andre nyra, dette viser midlertidig resultat av ct). Jeg vet at 2022 mest sannsynlig ikke blir et bra år, men det er mitt største håp :Heartred

Så trist å lese om pappaen din, dette er vondt å stå i. Går igjennom det samme. Jeg håper likevel du får et godt år samme pappa og resten av din familie❤️

Godt nyttår

Jeg håper 2022 blir et år hvor vi kan møtes mer.

Jeg håper 2022 blir året hvor jeg endelig får til rutiner i husarbeidet. Jeg leste litt sånne greier i morges, i år igjen. Og det slo meg at jeg er en som lærer ungene at vaske, det gjør vi før vi får besøk. Jeg lærer dem ikke hvordan faktisk holde et hjem i orden. For jeg klarer det ikke. (jeg kan ikke klage på opplæringen, min mor er slett ikke lik meg)
For min del, er nå en ting, men jeg må klare dette for ungene mine!!!

Jeg håper på fine campingturer med familien. Jeg har litt lyst til Sverige, vi får se.

Jeg har som mål å få tatt celleprøve, det er på overtid, ble corona-utsatt, og gå til tannlegen. Det er bare utsatt. I mange år. Ikke redd tannlegen. Bare regningen. Vet jeg har råd også. Bare utsetter likevel. Det er jo ikke prakrisk, og når ingen innkaller meg så bare utsetter jeg å ta tak.

Jeg tenker vel at 2022 bør være året jeg tar meg sammen, skjerper meg og blir voksen, sikkert. Jeg fyller 43 til sommeren, så det er vel på tide.

Godt nyttår

Jeg håper 2022 blir et år hvor vi kan møtes mer.

Jeg håper 2022 blir året hvor jeg endelig får til rutiner i husarbeidet. Jeg leste litt sånne greier i morges, i år igjen. Og det slo meg at jeg er en som lærer ungene at vaske, det gjør vi før vi får besøk. Jeg lærer dem ikke hvordan faktisk holde et hjem i orden. For jeg klarer det ikke. (jeg kan ikke klage på opplæringen, min mor er slett ikke lik meg)
For min del, er nå en ting, men jeg må klare dette for ungene mine!!!

Jeg håper på fine campingturer med familien. Jeg har litt lyst til Sverige, vi får se.

Jeg har som mål å få tatt celleprøve, det er på overtid, ble corona-utsatt, og gå til tannlegen. Det er bare utsatt. I mange år. Ikke redd tannlegen. Bare regningen. Vet jeg har råd også. Bare utsetter likevel. Det er jo ikke prakrisk, og når ingen innkaller meg så bare utsetter jeg å ta tak.

Jeg tenker vel at 2022 bør være året jeg tar meg sammen, skjerper meg og blir voksen, sikkert. Jeg fyller 43 til sommeren, så det er vel på tide.

Jeg har de samme tankene, 2022 skal bli året der jeg tar tak i ting. Jeg skal komme meg til en psykolog, jeg skal klare å ta vare på hus og barn og jeg skal prioritere meg selv litt.
Lykke til! Vi må jo klare det engang så hvorfor ikke i 2022 :D

Jeg ønsker at pappa skal bli frisk igjen, eller i hvert fall bli såpass bra at han kommer ut av sykehuset, og kan leve litt igjen (han har nyre - og leversvikt pga sterke medisiner halve livet). Helt forferdelig!

I tillegg håper jeg på at livet kan bli litt mer normalt igjen. Vi har lært oss til å nyte akkurat her og nå, men det er ikke alltid like lett å forklare til barna at vi ikke kan det og det. De er så forståelsesfulle, at det gjør vondt i hjertet. Jeg setter så pris på alt vi har, men jeg håper allikevel på litt endringer. ❤️

Jeg ønsker at pappa skal bli frisk igjen, eller i hvert fall bli såpass bra at han kommer ut av sykehuset, og kan leve litt igjen (han har nyre - og leversvikt pga sterke medisiner halve livet). Helt forferdelig!

I tillegg håper jeg på at livet kan bli litt mer normalt igjen. Vi har lært oss til å nyte akkurat her og nå, men det er ikke alltid like lett å forklare til barna at vi ikke kan det og det. De er så forståelsesfulle, at det gjør vondt i hjertet. Jeg setter så pris på alt vi har, men jeg håper allikevel på litt endringer. ❤️
God bedring til pappaen din ❤️

Jeg ønsker ting blir litt annerledes i livet:(
Det er tuft til tider og det har vart mange mørke tuneller den siste tiden:(
Jeg hoppas mitt søskenbarn får en stund til at leve men dessverre så ser det ikke så lovande ut. Hoppes mammaen og pappaen til han får mulighet at reise fortest mulig og orden på visum så de kan få en stund med deres sønn kona og de 3 små barn( alle under 6 år):(

Jeg håper på effekt av medisiner og behandling så jeg får mindre smerter og mer energi til å klare og gjøre noe...

Og mindre korona...

Back
Topp