Godt nytt år!

lenemor

Forumet er livet
Så er vi kommet til årets siste dag, og vi har ett særdeles forventningsfullt barn i hus... hun snakker ikke om noe annet enn at det skal skytes raketter i dag. Har gått og gledet oss til å få gjester, for jeg heiv meg nemlig rundt og inviterte venneparet vårt, hadde fått ryddet og vasket gjesterommet, og så ringer de nå og minstemann har fått spysyken i natt - og den melder vi pass til

Har jeg forresten fortalt at Johanna plutselig har to løse tenner - det ble oppdaget på torsdag, og hun er kjempestolt og spent på å miste tenner
 
Spennendemed tannfelling! Vi var hos tannlegen på fredag og da kunne tannpleier fortelle at Nathalie hadde fått seksårsjekslene. Gjett om hun var stolt da! hehe

Her hadde vi også et vennepar på besøk, kalkunmiddag kl fire, og de gikk i åtte ni tiden, for det ene barnet var ikke helt i form så de ville hjem å legge. Litt kjedelig men sånn er det når man har unger;-) Nathalie var oppe til kl ett i natt å såg raketter. Vi hadde ikke kjøpt noen for det var så dårlig vær, men fikk sett noen andre sine i vinduene;-)

Godt 2012 alle sammen:-)
 
Godt nytt år!

Her har vi hatt en koselig feiring med oss fem - god kalkunmiddag og masse kos utover kvelden. Amalie ville ikke ut å sende raketter - det var altfor mye lyd - så vi sto inne og så på. Ved midnatt kom svigerinne og svoger på besøk, og de ble sittende ut i de små timer....*gjesp* Koselig det. Amalie la seg vel rundt 1 - var stuptrøtt. De to større barna hadde en skikkelig rangel, men så er de litt større også da.

Flere av oss har sovet lenge idag for å si det slik, og gubben....ja, han zzzzzzzover endaemoticon
 
Godt nytt år jenter :-)

Her ble det fult hus på hytta med 12 stk kose oss med god mat og drikke og ikke minst masse godis. Formen min var så der men ble heldigvis ikke 2011 barn på meg :-)
Men nå er Sigurd velkommen hvilken dag som helst. Kjennest ut som noe er på gang i dag menssmerter i ryggen og tak som kommer og går og press ned. Men kan jo henne ha bare driver å tuller med mammaen sin. Men i dag blir det til at vi drar hjem tørr ikke å sjanse på at han skal komme her på Lillehammer siden vi ikke har noe barnepass til Chr.
 
Back
Topp