GODT NYTT ÅR :)

Med jobb og en liten en så blir det noe helt annet ja ;) Men håper det går bra med deg?!!

Bare bra her :) Vi driver i bryllupsplanlegging om dagen ;) Lillegutt vokser og trives! En veldig aktiv alder dette :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer med bryllup da!! :) Det blir spennende ;) Og det er jo så gøy og planlegge, selv om det er slitsomt til tider :p Når er den store dagen?

Gratulerer med bryllup da!! :) Det blir spennende ;) Og det er jo så gøy og planlegge, selv om det er slitsomt til tider :p Når er den store dagen?

Takk! Veldig spennende :D Men jeg er utrolig dårlig på planlegging og treg! Tenker hele tiden at det ordner seg sikkert uansett :p Men bryllup blir det! Vil ikke skrive datoen her ute, kan skrive den i titte innom tråden på skjult ;)

Takk! Veldig spennende :D Men jeg er utrolig dårlig på planlegging og treg! Tenker hele tiden at det ordner seg sikkert uansett :p Men bryllup blir det! Vil ikke skrive datoen her ute, kan skrive den i titte innom tråden på skjult ;)

Jeg var også rimelig treig i planleggingen :p Men det gikk greit :) Eneste du bør være tidlig ute med er vel kjolen, for den må ofte bestilles :)

Back
Topp