Godt Nyttår!

Goooodt nytt år, 2022 blir kjempespennende!:smiley-bounce016

hvordan skal dere feire?
Får de eldre barna lov til å være oppe? Min er straks 7, men tenker han er litt ung enda.

Godt nyttår!

Min er 17 månader, så her blir det leggetid som vanleg kl. 18:30:happy:

Svigerfar har nokon stjerneskudd liggande, så spørs det om dei er kjekke eller berre skumle:D

Godt nyttår!
I år er 5-åringen hos pappan sin. Han har vært oppe til midnatt på nyttårsaften før, men i fjor måtte jeg legge han fordi han var så sur og lei. Prøvde å vekke han til rakettene, siden han hadde gledet seg sånn, men han var ikke til å få liv i. Han ble uansett veldig fornøyd, for vi sparte alt sånn bakke-greier til dagen etterpå :)
Denne gang skal vi ha besøk av et vennepar, og spise kalkun. Vi har også en katt født i mai, så det blir spennede å se om hun bryr seg om alt bråket!

Godt nyttår! Her sitter jeg i mørket og krysser fingrene for at vesla ikke blir for forstyrret av smellene utenfor. Rai rai! :hilarious:

Godt nytt år!
Nå sitter vi med svigers og barna rangler :)
Ekstra kjekt når svigersøster med mann og barn fra Sverige er her. Blir vel hjem og rett til sengs etter rakettene ved midnatt ;)

Godt nyttår alle sammen :wav

2022 blir et kjempe spennende år for oss her inne :binkybaby

Feirer med å gå inn i det nye året ved å være ferdig med corona. Litt vel spent på ultralyden om 2 uker for å se om alt står bra til :nailbiting:

Ha en nydelig kveld videre :happy:

Godt nyttår alle sammen :D her blir sønnen vår snart 7, skulle være våken til 00.00, men han sovnet akkurat på sofaen .. <3 så da får vi se ! Tror han misser fyrverkeriet , hehe ! Nyt kvelden :)

Godt nytt år! :)

her var fireåringen oppe til 01:30..heldigvis sov han til 10 xsmile9

Goooodt nytt år, 2022 blir kjempespennende!:smiley-bounce016

hvordan skal dere feire?
Får de eldre barna lov til å være oppe? Min er straks 7, men tenker han er litt ung enda.

1,5åringen sov, men nesten 4åringen fikk med seg fyrverkeriet for 2året:happy: Tenker det er én gang i året, å hun får holde det gående så lenge hun orker:happy:

1,5åringen sov, men nesten 4åringen fikk med seg fyrverkeriet for 2året:happy: Tenker det er én gang i året, å hun får holde det gående så lenge hun orker:happy:
Så gøy! Likte hun det? Guttungen min la seg i «rett» tid, men fikk sett litt raketter likevel. Er ofte en del av de rundt 8-tiden, regner med det er andre barn som legger seg da:love2

Så gøy! Likte hun det? Guttungen min la seg i «rett» tid, men fikk sett litt raketter likevel. Er ofte en del av de rundt 8-tiden, regner med det er andre barn som legger seg da:love2

I fjor elsket hun det. I år syns hun det var litt skummelt i starten, men så ble det gøy:happy::happy:
Ja de sender jo ofte opp tidligere for de minste barna. Men jeg tenker at så lenge barnet tåler det en kveld uten at det roter til for mye av søvnen, så går det fint. Vi skal jo ingensteds før på tirsdag uansett:happy:

Back
Topp