Godt nyttår :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hadde dere en flott feiring i går? Ønsker dere alle allt godt i 2015 :)

Godt nytt år:) fine fering,men toppa feiringå med å detta ner kjellartrappå å få brist i ribbebein bak...men alt gjekk bra:) nyttår forsett: ta da litt mær med ro:) hehe

Godt nytt år:) fine fering,men toppa feiringå med å detta ner kjellartrappå å få brist i ribbebein bak...men alt gjekk bra:) nyttår forsett: ta da litt mær med ro:) hehe
AU! Huff. God bedring. Godt det ikke gikk verre :)

Hyggelig feiring med gode venner og god mat. Men kjenner i dag at jeg ikke er vant til å være oppe til to på natten lenger, gitt:-) Vedder på at jeg er den som ser mest sliten ut i dag av alle gjestene, selv om jeg ikke drakk alkohol:-) Men blir en rolig dag i dag, så da får jeg vel hentet meg inn igjen..

Det hørtes ikke godt ut! Men bra at det tikke forholdsvis bra, da:-)

Godt nyttår ☺ her gikk barna nyttårsbukk, og klarte såvidt holde seg våkne til kl 12. Slet selv for å si d mildt. Redusert familie i dag..

Ringte både legevakt å sjukehus...si eg landa på ryggen,å ikkje har hatt vondt i magen å eg har kjendt masse liv så trengte eg ikkje komma inn.men terskelen får å ringa igjen sku væra minimale fekk eg beskjed om..ska t legen neste veka:) ja men gu kor vondt eg har i dag hehe,men bere gla for at babyen har da fint jaffall:)
Go start på året hehe:)

Back
Topp