Godt nyttår :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hadde dere en flott feiring i går? Ønsker dere alle allt godt i 2015 :)

Godt nyttår

Godt nyttår :D Vi hadde en rolig kveld hjemme med god mat og besøk :)

Vi hadde en rolig kveld hos mine foreldre, som ikke ble så kjekt. Min far hadde fyrt i peisen og jeg følte meg kokt. Ikke greit med hetebyene.. Åpnet vinduene hele tiden, men det ble for kaldt for de andre..

Godt nyttår! Kvelden begynte kjempe fint og vi hadde det veldig koselig, men endte dessverre med en litt kjipere stemning :(

Uff nei hva skjedde?:(

Vi hadde overnattings besøk av et vennepar og min søster, svoger og deres tre jenter. I tillegg hadde vi gutten vår hjemme. Kvelden var kjempefin med god mat og god stemning. Men alle de andre voksne drakk alkohol bortsett fra meg som er gravid. Jeg hadde gitt streng beskjed om at de ikke skulle drikke seg brisne/fulle pga vi hadde barn som sov der. Selvfølgelig ble ikke den avtalen holdt og de drakk mye mer enn de skulle ha gjort og da ble plutselig kvelden veldig kjip. Jeg syns ikke man skal drikke seg verken brisen eller full når det er barn i hus, og jeg som den eneste edrue der, måtte gå rundt der å kjefte og være irritert og få de til å forstå at dette ikke er greit :( Ikke en kjempe vellykket ending på en ellers fin kveld...

Back
Topp