Godt nyttår fantastiske damer!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Godt nyttår! 2016 er over, og på denne tiden i fjor ble enten babyene våre unnfanget eller så visste noen av oss allerede at vi hadde en liten spire i magen. For et år det har vært. Kvalme, lite søvn, mye søvn, trøtthet, svimmelhet, tørste, høyt blodtrykk, lavt blodtrykk, diabetes, halsbrann, vann i kroppen, og en helvetes vond fødsel- både vaginal og keisersnitt. Vi er superhelter, uten like! La oss ikke glemme de som har mistet babyene sine. Hvilket tomrom det er i hjertene deres når vi nå forlater 2016. La oss sende dem gode tanker, og krysse fingrene for dem!

La oss også sette pris på hvor heldige vi er! Med fantastiske babyer som lyser opp hverdagen vår, men samtidig stjeler nattesøvnen. Kanskje noen har babyer som sover hele natten? Kan ærlig si at denne frøkna prøver på rutiner, men det er søren meg ikke lett! ;) jeg gleder meg til 2017, hvor gutten min blir større og større, og jeg får oppleve hver eneste lille forandring <3 ImageUploadedByBV Forum1483241534.866163.jpg
<3Mamma-Casper-pappa<3
 
ImageUploadedByBV Forum1483241612.304843.jpg
Og et lite sammendrag fra året mitt!
Ultralyd uke 12, magebilde uke 38, en uke før Casper ble født, Casper på brystet et par minutter etter fødsel, forlovelsesringen, og Casper 4 mnd <3
 
Så fint skrevet! 2016 var det beste året i våres liv, ser fram mot et nytt år med denne lille frøkna
ee37cc028ceb317f0c5d3331ce3edfa2.jpg
 
Godt nytt år damer!
2016 var litt av et år ja. Oppdaget at jeg var gravid 4.januar, ble kvalm uken etter og var da dårlig nesten hele året. Flott fødsel, og kjip Barseltid med fjerning av galleblæren 1 mnd etter fødsel, og dårlig form etter operasjonen.
2017 håper jeg blir et år uten sykdom og masse kos med lille pøbel[emoji173][emoji173]
 
Så fint skrevet! 2016 var det beste året i våres liv, ser fram mot et nytt år med denne lille frøkna
ee37cc028ceb317f0c5d3331ce3edfa2.jpg

Å helledussan så nydelig! De øynene! Vi får veldig mye skryt for Casper sine øyne, men han har fått en konkurrent nå :D ImageUploadedByBV Forum1483278989.785374.jpg
 
Fikk positiv test 8.januar, siste dag på arbeid 31.mars og deretter svangerskapspenger. Knirkefritt svangerskap, styrtfødsel på termindagen og deretter har ukene flydd. Nå har lille gutten passert 3mnd :)
Godt nytt år alle sammen, måtte det bringe mye glede, gode opplevelser og ikke minst god søvn til dere !
581edf921318ddfcb34ed05217248810.jpg
 
Godt nyttår [emoji2]

For et år det har vært!
Jeg fikk positiv test 15. Januar men hadde mistanke et par dager før med stikking i eggstokker og murringer om hverandre ;)

Tok test på morgen før jobb og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Sendte bilde med testen til mannen som dro på jobb tidligere og han ble helt vill!

Uken etter kom kvalmen og jeg spydde for første gang på vei til jobb noe som skulle bli en dagligdags ting...

Så ble jeg 50% sykemeldt og spydde hver eneste dag! Etter kvalmen avtok hadde jeg et herlig svangerskap helt til slutten av juli. Da gikk jeg carpal tunnel syndrom, murstein føtter,kvalme,hodepine og alt ble kjipt.

Igangsatt og to uker før termin,kom verdens fineste gave Odin [emoji173][emoji170][emoji173]

ImageUploadedByBV Forum1483293029.219481.jpg

Vi gleder oss til 2017, men dåp,tur til gran canaria og se Odin sette sine spor :)
 
Godt nytt år, damer! Så mange fantastisk søte små :D
 
Godt nytt år :)

Jeg fikk positiv test 27. desember 2015. Kvalmen begynte i midten av januar, og ble innlagt på sykehus 1. februar og skrevet ut i slutten av mars.

For et år det har vært.

Jeg gleder meg til å kunne nyte dette året, og jeg koser meg masse med familien min. :)

Gratulerer med forlovelsen ingeniørfrue :)
 
Back
Topp