Godt nyttår! 2016 er over, og på denne tiden i fjor ble enten babyene våre unnfanget eller så visste noen av oss allerede at vi hadde en liten spire i magen. For et år det har vært. Kvalme, lite søvn, mye søvn, trøtthet, svimmelhet, tørste, høyt blodtrykk, lavt blodtrykk, diabetes, halsbrann, vann i kroppen, og en helvetes vond fødsel- både vaginal og keisersnitt. Vi er superhelter, uten like! La oss ikke glemme de som har mistet babyene sine. Hvilket tomrom det er i hjertene deres når vi nå forlater 2016. La oss sende dem gode tanker, og krysse fingrene for dem!
La oss også sette pris på hvor heldige vi er! Med fantastiske babyer som lyser opp hverdagen vår, men samtidig stjeler nattesøvnen. Kanskje noen har babyer som sover hele natten? Kan ærlig si at denne frøkna prøver på rutiner, men det er søren meg ikke lett! jeg gleder meg til 2017, hvor gutten min blir større og større, og jeg får oppleve hver eneste lille forandring <3
<3Mamma-Casper-pappa<3
La oss også sette pris på hvor heldige vi er! Med fantastiske babyer som lyser opp hverdagen vår, men samtidig stjeler nattesøvnen. Kanskje noen har babyer som sover hele natten? Kan ærlig si at denne frøkna prøver på rutiner, men det er søren meg ikke lett! jeg gleder meg til 2017, hvor gutten min blir større og større, og jeg får oppleve hver eneste lille forandring <3
<3Mamma-Casper-pappa<3