Godt nyttår damer <3

Jeg er veldig usikker på hvilken innsats vi kommer til å legge i prøvingen.
Dette året bikker vi 5år som prøvere, det er nå ca 1 1/2år siden forrige positive test, jeg har blitt 40år og føler vel sterkt på at det begynner å nærme seg sluttstrek.

2021 er et år jeg har stor tro på personlig, jeg har planer om ny jobb senere i år. Må bare finne drømme jobben. Jeg føler at alt utenom prøvingen er på vei oppover, mens sorgen etter alle vi mistet og ingen baby premie ligger som en klump om beina mine og hjertet mitt.
 
Jeg er veldig usikker på hvilken innsats vi kommer til å legge i prøvingen.
Dette året bikker vi 5år som prøvere, det er nå ca 1 1/2år siden forrige positive test, jeg har blitt 40år og føler vel sterkt på at det begynner å nærme seg sluttstrek.

2021 er et år jeg har stor tro på personlig, jeg har planer om ny jobb senere i år. Må bare finne drømme jobben. Jeg føler at alt utenom prøvingen er på vei oppover, mens sorgen etter alle vi mistet og ingen baby premie ligger som en klump om beina mine og hjertet mitt.
Godt nyttår :) håper 2021 gir deg alt du håper på og at det kommer en skikkelig overraskelse spire i år :)
 
Jeg er veldig usikker på hvilken innsats vi kommer til å legge i prøvingen.
Dette året bikker vi 5år som prøvere, det er nå ca 1 1/2år siden forrige positive test, jeg har blitt 40år og føler vel sterkt på at det begynner å nærme seg sluttstrek.

2021 er et år jeg har stor tro på personlig, jeg har planer om ny jobb senere i år. Må bare finne drømme jobben. Jeg føler at alt utenom prøvingen er på vei oppover, mens sorgen etter alle vi mistet og ingen baby premie ligger som en klump om beina mine og hjertet mitt.
Huff, jeg får helt vondt i magen :(:Heartred
Begynner selv på det 4. året som prøvere, er kun 28 år men det vil liksom ikke klaffe alikevel...

Selv blir 2021 året med mye jobbing med meg selv, jobbe med angsten og jobbe mot å finne en jobb som ikke brenner meg ut :sorry:

Jeg krysser aaalt jeg har for at 2021 blir året DITT, men en spire som klamrer seg fast til termin :Heartred
 
Godt nyttår!:)
Vi har «bare» prøvd ett år, men er sendt henvisning til fertilitetsklinikk nå. Første omgang for testing av sædkvalitet hos mannen. (Jeg er så heldig at jeg har tre barn fra før av, så vi tenker vi starter der)

prøver å tenke at jeg er heldig å har de barna jeg har, men kjenner litt på det at tenk om det bare er kjemien med oss som gjør at samboeren ikke får barn, redd for at jeg er årsak til at han ikke får barn. Men håper og tror at jeg vil bli gravid iløpet av dette året! Har nå begynt å teste etter el og prøver meg på temping, for å «se» om jeg har el.
Men tror jeg har det, utifra symptomer og tidliger erfaring.
Tok det første året med prøving med knusende ro, regelmessig sex især rundt el. Men meldte meg inn i forum da det ser ut som dette tar litt tid, lengere enn vi hadde tenkt. Og jeg føler det er mye å gruble / tenke på alene. Sambo deler jeg tankene med selvfølgelig. Men føler han er mann og de bekymrer seg litt mindre:wideyed:

Håper alle dete her inne blir gravide! Unner dere alle det, så måtte 2021 bli året for dere alle!
 
Back
Topp