Godt levert, tilbud til nye kunder :-)

Veronica1985

Betatt av forumet
De feirer levering nr.1 million nå i disse dager, det er stort velkomsttilbud til nye kunder 50 % på første bestilling. Men det gjelder kun til og med 13 oktober så ikke lenge igjen nå hvis noen lenge har vurdert og bestille :p Og det er ingen bindingstid heller ;)

godtlevert.no

Vi bestilte ekspresspakken i dag med første levering 19 oktober, det blir spennende:)

Kunne godt tenkt meg å prøvd den barnemeny-pakken. Men den er for 2 voksne og 1-2 barn. Vi har 3 (og 4.mann på vei). Så det blir kanskje litt knapt med mat?? :o

Sendte linken til samboer, så meget mulig vi får prøve oss nå :)

Kunne godt tenkt meg å prøvd den barnemeny-pakken. Men den er for 2 voksne og 1-2 barn. Vi har 3 (og 4.mann på vei). Så det blir kanskje litt knapt med mat?? :o

Nå har jeg aldri prøvd godtlevert selv, men kjenner flere som har det. De tilbakemeldingene jeg har hørt er at det er plenty med mat. Og de sier jo at den familiepakken passer til 2stk små barn. Har du større barn så er det jo mulig å ta en av pakkene som heter pluss? Den er til 3 store barn tror jeg?!:)

Nå har jeg aldri prøvd godtlevert selv, men kjenner flere som har det. De tilbakemeldingene jeg har hørt er at det er plenty med mat. Og de sier jo at den familiepakken passer til 2stk små barn. Har du større barn så er det jo mulig å ta en av pakkene som heter pluss? Den er til 3 store barn tror jeg?!:)
Okey takk for svar :)
De eldste er 9 og 11 så de kan jo spise litt :) skal sjekke det nærmere ut :)

Vi prøvde barnepakken for et par måneder siden.
Fullstendig søppel i våre øyne.
Kjøttpudding, saus, kjøttboller, gnocchi osv var ferdig pakket i poser og skulle bare varmes. Smakte så ekkelt at det ble spyttet ut umiddelbart av alle sammen.

Vi bestilte 5 middager. 3 blei laget, for så å havne i søpla, mens dei 2 siste havna direkte i søpla. Fjordland er gourmetmat til sammenligning med det vi fikk

Aldri mer Godt Levert her i hus iallefall!!

Her i huset er vi bare to voksne enda, men har brukt Godt Levert en god del. Standardpakka og Roede - pakka. Begge var kommet med grønnsaker og kjøtt av topp kvalitet. Spesielt er kyllingen veldig bra. Her må du riktignok lage mer enn de ekspresspakkene da, men det er verdt det! :)

Vi hatt pakker flere ganger! Mannen elsker dette. Jeg er dessverre så kresen at det ikke er noe meg.
Men gøy å se mannen og barna spise da:p

Adams matkasse har også 50% til nye kunder.
Sjekket begge, og syns Adams menyer så best ut. Jeg er lei av å finne på middager, så 19.okt kommer våre første pakker - barnekassen og frukt. :) Tok annenhver uke med frukt, så får vi se om det holder.

Back
Topp