godt forhold til svigermamman deres??

sweety boy

Forelsket i forumet
Hvilket forhold har dere til svigermor?

Min svigermor er bare helt skjønn, hun er kjempesnill..
Og det jeg setter størst pris på hos henne er at jeg kan snakke med henne om det meste..og at hun er 100% til å stole på og er en fornuftig og sympatisk dame, som både er flink til å støtte og gi råd..

Er veldig takknemlig for at jeg har fått en så flott dame som svigermor  +
at jeg har mamma som er verdens beste ..
så jeg er heldig!

Klem

Er også så heldig at jeg har en kjempe flott svigermor!

Tja, det går nå greit, men vi er nå fra to forskjellige verdner... [&:] [:D]

kunne vært bedre[&:]

Er ikke så heldig å ha hverken svigemor eller svigefar jeg..

har ikke kontakt med henne i det hele tatt

Har kuttet all kontakt med henne[:'(] Værre kvinnfolk har jeg ikke vær borti og hun ødelegger vår familie, derfor null kontakt

ORIGINAL: Helene...

Tja, det går nå greit, men vi er nå fra to forskjellige verdner... [&:] [:D]
tror eneste fra begges familie eg sliter litt me å få kontakt me e sv.mor.. men men kunne vært verre du hører jo alle de skrekkhistoriene som løper rundt..!

har to x svigermødre,å jeg har ingenting vondt å si om noen av dem.
Dem stiller opp for barnebarna og meg 100%

Har et helt greit forhold til henne[:)] 

Her er det ikke noe bra forhold til svigermor(eller svigerfar) i det hele tatt.
vi har brutt all kontakt

Ja, je gog svigermor har et veldig flott og nært forhold. Vi prater om alt mulig[:D][:D] 
Hun er flink med ungene og gir meg både råd og støtte[;)] (noen ganger råd som JEG VET fra før[&:][8D])
Vi reiser gjerne på handletur sammen, bare koselig det[:D]

Har et kjempe forhold til hun[:D] ¨Føler meg kjempe heldig som har fått hun til svigermor[:D]

Svigermor er en snill og flott dame, bortsett fra at hun kan bli "too much".
Er oppå hverandre for mye, så er det nesten som jeg føler at jeg kveles av henne. Hun passet Filip fra han var 1 år til i juni, og da holdt jeg på å klikke overfor henne. Vi er så forskjellige som personer og i forhold til barneoppdragelse, at man skulle nesten tro at vi er fra to forskjellige planeter. Men nå som jeg ikke har henne på meg hele tiden, har jeg begynt å akseptere henne. Som jeg bruker å si til min mann; menn som har mødre som din mor (hønemor), blir enten mammadalter eller tvert motsatt, og du er heldigvis sistenevnt. Ikke at jeg sier det til han på en negativ måte, for det er ikke negativt å være en hønemor, bare det at jeg ikke er det.

Kommer veldig godt overens med svigermor.
Litt flink til å blande seg i ting hun ikke har noe med, men greit nok det. De gode egenskapene oppveier de dårlige.
En flott dame[:)]

ORIGINAL: jinta85

Er også så heldig at jeg har en kjempe flott svigermor!

heilt greit. men ho bur 200 mil vekke,så er sjeldent på besøk[;)]

Det skal også sies at hun forandret seg drastisk etter at vi fikk barn, til det negative. Hadde et kjempegodt forhold til henne før, hvor vi kunne snakke sammen om alt.

Back
Topp