Jeg vokste opp med en psykisk syk mor, som desverre ikke var der så mye som vi barna trengte. Ho klarte ikke alltid å ta seg av oss, selv om ho prøvde, og har nok sviktet på mange områder opp gjennom. Likevel i dag, så ander jeg henne som en av mine veste venner. Ting endrer seg, og jrg har innsett at det ikke er hennes feil at hun ble så syk som hun ble, og at hun hadde så store problemer som hun hadde. ! ♡Dere som vokste opp med en god mor som dere anser som deres beste venn, eller som dere i hvert fall hadde et utrolig godt forhold til moren deres da dere var små - hva var det moren deres gjorde riktig? Hva syns dere hin gjorde mest feil?
Jeg vokste med en mor som var psykisk syk, noe som var traumatiserende, så jeg fatter ikke hvordan en kan kalle sin mor for sin beste venn.Jeg ønsker virkelig å gi mine barn den mammaen jeg ikke fikk.
Edit. Det son jrg tror gjør at jeg i dag kan si dette, er at jeg vet at hun ALLTID prøvde!!! Ho gjorde faktisk så godt ho kunne, og ga aldri opp, selv om det ikke gikk som det skulle alltid... Det for meg er det viktigste i dag, selv om mye av barndommen er "borte" pga foreldrene mine.