Godmorgen:)

Åh, det må jo være dritekkelt før man blir vant til det :P Våkne på mårran og hyle "jooordskjeeelv!!!" :P

Skvatt ganske bra i begynnelsen ja. Er jo ikke bare at jeg føler vibreringa,men den durer jo også.
Pluss at han nå har fått ny digital klokke og den piper skikkelig høyt! Sånn typisk irriterende,grusom vekkeklokke klisje.
Og det teite er jo at han ikke hører det uansett,men den har ikke noe valg for lydløs. Blæh :p

Her har vi kaninklokke som står opp kl 07.30 (evig optimist), hehe, men småen våkner som regel 06.30. Da holder han seg stort sett i senga/på rommet, til kaninen står opp..
Jeg våkner når han våkner, men er i tillegg våken 2-3 timer på natta.. Leeeenge siden jeg har følt meg ferdig uthvilt, men det er vel bare greit å være forberedt :)

Dagen skal brukes til rydding, vasking, bretting av tøy...boooring!

Jeg våkner også alt for tidlig syns jeg! Halv 6-6 er jeg lys våken ! Prøver å ligge i senga til ivertfall unga våkner ca en time seinere, men ender med at jeg står opp ! :) Jeg som til vanlig er det B menneske! Merkelig.. Får mye ut av dagen da :) Har spist frokost, levert unger i bhg, reist en tur til Gjøvik for å handle litt å er nå på vei hjem allerede :) Da blir det litt husarbeid og middagplanlegging før jeg henter unga og senere blir det turning med eldstesnuppa :)

Jeg våkner også alt for tidlig syns jeg! Halv 6-6 er jeg lys våken ! Prøver å ligge i senga til ivertfall unga våkner ca en time seinere, men ender med at jeg står opp ! :) Jeg som til vanlig er det B menneske! Merkelig.. Får mye ut av dagen da :) Har spist frokost, levert unger i bhg, reist en tur til Gjøvik for å handle litt å er nå på vei hjem allerede :) Da blir det litt husarbeid og middagplanlegging før jeg henter unga og senere blir det turning med eldstesnuppa :)
Åh, jeg liker å handle på Gjøvik, aner ikke hvorfor men det er sikkert fordi jeg kun er der på sommeren :-P sånn idyllgreie :-P hvor bor du siden du drar dit? :-)

I dag skal jeg hekle å bare kose meg:) Hele huset er strøkent, gjorde alt i går slik at jeg i dag kan slappe av med god samvitighet:) så nå sitter jeg med, greys på tv, ipadn å bv og heklinga:) kos ❤

Åh, jeg liker å handle på Gjøvik, aner ikke hvorfor men det er sikkert fordi jeg kun er der på sommeren :-P sånn idyllgreie :-P hvor bor du siden du drar dit? :-)
Hehe, Gjøvik er en koselig liten by :) Men Lillehammer syns jeg er enda koseligere på sommern :) Blir til at jeg reiser til Gjøvik alikevel fordi jeg er liksom mer kjent der :) Bor på Dokka :)

Back
Topp