Godkjente facebookstatuser?

Isthabeth

Forumet er livet
Hva regnes som godkjente facebookstatuser? I den andre tråden ligger fokus på alle de teite statusene, men hva er det som er morsomme/godkjente statuser? 

Jeg synes denne var morsom:

Du vet du jobber i helsevesenet når:

-Familiemedlemmer og venner må ha en temperatur på 40.3, eller mangle en kroppsdel, før de oppnår din sympati.
-Du sier: "Nå kommer det et lite stikk", mens du holder en seks centimeter lang nål over pasientens vene.
-Du tror en forbannelse vil iverksettes, hvis du sier: "Jøss, så stille det er!"
... ... ... -Det første du legger merke til hos fremmede mennesker, er om de har gode vener du kan stikke i.
-Du planlegger frihelgene dine ett år i forkant.
-Du tror det meste kan fikses med litt tape.
-Ditt favoritt hallusinogen er utmattelse.
-Du skulle ønske koffein kunne administreres intravenøst.
-Du innimellom tar din egen puls mens du venter på bussen.
-Du har benyttet fysisk tvang, uten at det innebar elementer av seksuell nytelse.
-Immunsystemet ditt er så godt utviklet at det kan angripe ekorn i hagen din.
-Instinktet ditt sier at du må spise stående og sluke maten, selv når du er på en fin gourmet restaurant.
-Du har gjennomgått muligheten for å legge inn kateter på deg selv i sosiale- og jobbsammenheng.
-Når man kjenner en merkelig indre tilfredstillelse av synet av blod.
-Når man automatisk sjekker brystlommen hvis man trenger en saks eller en penn.
-Du er den eneste som ikke får lov til å snakke om jobben når familien spiser middag.
-Du har lært å puste gjennom munnen.
-Du blir veldig, veldig skremt når en pasient er stille.
-Du vet at graden av sykdom er omvendt proporsjonalt med graden av klaging.
-Du har ingen problemer med å nyte kaffen din, mens pasienten skriker av et nyrestensanfall......:)

Jeg syns mine strikkestatuser er godkjente....

Nnem skrev:
Jeg synes denne var morsom:

Du vet du jobber i helsevesenet når:

-Familiemedlemmer og venner må ha en temperatur på 40.3, eller mangle en kroppsdel, før de oppnår din sympati.
-Du sier: "Nå kommer det et lite stikk", mens du holder en seks centimeter lang nål over pasientens vene.
-Du tror en forbannelse vil iverksettes, hvis du sier: "Jøss, så stille det er!"
... ... ... -Det første du legger merke til hos fremmede mennesker, er om de har gode vener du kan stikke i.
-Du planlegger frihelgene dine ett år i forkant.
-Du tror det meste kan fikses med litt tape.
-Ditt favoritt hallusinogen er utmattelse.
-Du skulle ønske koffein kunne administreres intravenøst.
-Du innimellom tar din egen puls mens du venter på bussen.
-Du har benyttet fysisk tvang, uten at det innebar elementer av seksuell nytelse.
-Immunsystemet ditt er så godt utviklet at det kan angripe ekorn i hagen din.
-Instinktet ditt sier at du må spise stående og sluke maten, selv når du er på en fin gourmet restaurant.
-Du har gjennomgått muligheten for å legge inn kateter på deg selv i sosiale- og jobbsammenheng.
-Når man kjenner en merkelig indre tilfredstillelse av synet av blod.
-Når man automatisk sjekker brystlommen hvis man trenger en saks eller en penn.
-Du er den eneste som ikke får lov til å snakke om jobben når familien spiser middag.
-Du har lært å puste gjennom munnen.
-Du blir veldig, veldig skremt når en pasient er stille.
-Du vet at graden av sykdom er omvendt proporsjonalt med graden av klaging.
-Du har ingen problemer med å nyte kaffen din, mens pasienten skriker av et nyrestensanfall......:)

Den går i kategorien IKKE godkjent for meg. For en laaaaang status!

Godkjente hos meg er morsomme og sarkastiske ting. Men det kommer an på hvem som skriver. Enkelte venner bare er "Klissete" og da godtar jeg type "Jeg bæsjer sukkerspinn"-statuser, mens hos andre jeg VET ikke er sånn eller skriver det for å framstå perfekt, da blir jeg litt lei.

For all del, folk kan skrive hva de vil for min del :) :P

Må statusene godkjennes da?
Jeg leser di som interesserer meg , resten driter jeg i

For min del synes jeg alt som ikke er masseproduserte spamstatuser som den over, er helt ok. Om det er noe jeg ikke synes er interessant, bare scroller jeg over, men det blir litt kjedelig når samme dårlige vitsen kommer femten ganger.

syns det meste er helt ok jeg, men skulle ønske folk tok seg tid til å: lese artikkler før de kopierer statuser som omhandler artikler(og gjerne mer enn overskriften) sjekke sannheten bak ting og tang og om hvorvidt fantastiske sitater faktisk ER sitater og ikke bare oppspinn!

Synes det meste er helt OK jeg. Det jeg reagerer mest negativt på er vel egentlig de som oppdaterer hvert 5 min - da blir det irriterende uansett hvilken type oppdateringer det er...

Tøsa! skrev:
Alt unntatt syting og overdreven regnbuebæsjdriting:P

Tenkte først "Wow, er hun så i mot håndarbeid at hun ikke takler å se oppdateringer om sy-ting?"

alt er ok her i gården! og jeg bryr meg virkelig ikke om at folk måtte komme til å irritere seg over at jeg har det fint i heimen, nyter kaffikoppen og ungene leker mor far barn og aldri krangler (eh) :) en ting er jo sikkert: face er jo positivt fordi ingen gidder å oppdatere når dagen er rævva likevel! det er jo de dagene hvor jeg synes livet er fantastisk at jeg får skikkelig lyst til å rooope det ut og skrive det på facen! men altså, merkelig nok er det jo noen som aldri blir fornøyde da. noen tåler ikke at andre bare er positive og andre mener at man KLAGER hvis man skulle komme utfor å nevne at en selv eller andre er syke sånn i forbifarta. hjelpes meg,- dette er jo LIVET folkens:) hva har man venner til? :) oppdater og nyt (?) :)

Folk kan skrive det de vil, irriterer meg hverken den ene eller den andre veien. Har da andre ting å irritere meg over:P

Folk klager jo uansett hva en har som status. Skriver man positivt så er det galt for da skryter man, eller man lyver. Skriver man negative ting så er det galt for da er man sutrete og det som verre er. Osv...

Drømmeren skrev:

Eg og!!

Miss Fat skrev:

Drømmeren skrev:

Eg og!!

ja..sant :) ..og æ liker faktisk å lese om hva mine bekjente gjør..ellers hadde æ nok ikke orka å være på boka.

Synes folk kan la være å oppdatere om at de skal gå og sette seg på ramma en times tid, noe min kjære bror gjorde her om dagen. Men må nå le litt også ;)

Back
Topp