Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å seTakkEnda godt det bare er jeg som er nøye på det
![]()
Kaka er ferdig minus navnet hennes. Skal vise dere bilder i morra![]()
Det stod "modeleringspasta" i beskrivelsen men det fant jeg ikke. Kjøpte sukkerpasta istedenfor. Det eneste de hadde i hvit var en diger pose og så da kjøpte jeg det i marsipan. Marsipan er sååå mye enklere å forme. Sukkerpasta er hard og vanskelig å forme, marsipan myk. Og så smaker det jo mye bedre. Men skal man lage noe stort så kan vel kanskje marsipan lettere sige sammen....Den var kjempefiner den laget av marsipan? Vurderer å lage noe i den kategorien selv, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte
![]()
skal den spises?
Det stod "modeleringspasta" i beskrivelsen men det fant jeg ikke. Kjøpte sukkerpasta istedenfor. Det eneste de hadde i hvit var en diger pose og så da kjøpte jeg det i marsipan. Marsipan er sååå mye enklere å forme. Sukkerpasta er hard og vanskelig å forme, marsipan myk. Og så smaker det jo mye bedre. Men skal man lage noe stort så kan vel kanskje marsipan lettere sige sammen....
Den er spiselig. Millanne skal få den. Spiser nok ikke, smaker litt tenker jeg. Lurer på hvordan hun reagerer når hun antageligvis klarer å ødelegge den. Hun fikk se den i dag og ble helt vill!!!! "Der der der" og pekteVille ha den, men fikk jo ikke røre
![]()
Det stod "modeleringspasta" i beskrivelsen men det fant jeg ikke. Kjøpte sukkerpasta istedenfor. Det eneste de hadde i hvit var en diger pose og så da kjøpte jeg det i marsipan. Marsipan er sååå mye enklere å forme. Sukkerpasta er hard og vanskelig å forme, marsipan myk. Og så smaker det jo mye bedre. Men skal man lage noe stort så kan vel kanskje marsipan lettere sige sammen....
Den er spiselig. Millanne skal få den. Spiser nok ikke, smaker litt tenker jeg. Lurer på hvordan hun reagerer når hun antageligvis klarer å ødelegge den. Hun fikk se den i dag og ble helt vill!!!! "Der der der" og pekteVille ha den, men fikk jo ikke røre
![]()
Kjøpte på panduro. Har en tråd inne på generelt om hvor man får kjøpt sånt og det var flere steder. Traktøren ol. Husker ikke alle. Men panduro hadde både marsipan, sukkerpasta, spiselig lim, farge og masseEr det sånn som fås kjøpt i vanlige butikker?![]()
Ja tenker hu ble girablir nok stas når hu får den
![]()
Kjøpte på panduro. Har en tråd inne på generelt om hvor man får kjøpt sånt og det var flere steder. Traktøren ol. Husker ikke alle. Men panduro hadde både marsipan, sukkerpasta, spiselig lim, farge og masse![]()