Godkjent?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
ImageUploadedByBV Forum1423301463.410254.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423301474.698074.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423301483.084717.jpg
ImageUploadedByBV Forum1423301495.008471.jpg

Jeg skjønner meg ikke på de som har dette som jobb/hobby og koser seg med sånt. Fy søren for no pirk :o Er ikke fornøyd!!! Går den greit? Eller bør jeg lage ny??

Last edited:
Wow den var kjempefin!:D absolutt godkjent!:) kan tenke meg det er kjedelig arbeid ja:p hater slik pirkearbeid selv:p

Kjempe bra :) jeg stor koser meg når jeg baker!

Den var kjempefin:D trenger absolutt ikke lage ny nei:) jeg lager aldri sånn pynt... Er alt for utålmodig til det..

Dette gikk jo kjempebra :-)

Den var kjempefin :) er den laget av marsipan? Vurderer å lage noe i den kategorien selv, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte :p
skal den spises?

Den var kjempefin :) er den laget av marsipan? Vurderer å lage noe i den kategorien selv, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte :p
skal den spises?
Det stod "modeleringspasta" i beskrivelsen men det fant jeg ikke. Kjøpte sukkerpasta istedenfor. Det eneste de hadde i hvit var en diger pose og så da kjøpte jeg det i marsipan. Marsipan er sååå mye enklere å forme. Sukkerpasta er hard og vanskelig å forme, marsipan myk. Og så smaker det jo mye bedre. Men skal man lage noe stort så kan vel kanskje marsipan lettere sige sammen....

Den er spiselig. M skal få den. Spiser nok ikke, smaker litt tenker jeg. Lurer på hvordan hun reagerer når hun antageligvis klarer å ødelegge den. Hun fikk se den i dag og ble helt vill!!!! "Der der der" og pekte :D Ville ha den, men fikk jo ikke røre ;)

Last edited:
Det stod "modeleringspasta" i beskrivelsen men det fant jeg ikke. Kjøpte sukkerpasta istedenfor. Det eneste de hadde i hvit var en diger pose og så da kjøpte jeg det i marsipan. Marsipan er sååå mye enklere å forme. Sukkerpasta er hard og vanskelig å forme, marsipan myk. Og så smaker det jo mye bedre. Men skal man lage noe stort så kan vel kanskje marsipan lettere sige sammen....

Den er spiselig. Millanne skal få den. Spiser nok ikke, smaker litt tenker jeg. Lurer på hvordan hun reagerer når hun antageligvis klarer å ødelegge den. Hun fikk se den i dag og ble helt vill!!!! "Der der der" og pekte :D Ville ha den, men fikk jo ikke røre ;)

Er det sånn som fås kjøpt i vanlige butikker? :)
Ja tenker hu ble gira :) blir nok stas når hu får den :)

Den er spiselig. Millanne skal få den. Spiser nok ikke, smaker litt tenker jeg. Lurer på hvordan hun reagerer når hun antageligvis klarer å ødelegge den. Hun fikk se den i dag og ble helt vill!!!! "Der der der" og pekte :D Ville ha den, men fikk jo ikke røre ;)

J ble også kjempe gira når han då den jeg har laget :)

Jeg bruker stortsett marsipan og mmf når jeg former figurer. Bruker gjerne litt potetmel på maripanen så den ikke skal være så klissete :)

Skal du lage store ting med marispan er det lurt å ikke sette sammen alle delene med en gang, la gjerne maripanen stå å tørke litt.

Er det sånn som fås kjøpt i vanlige butikker? :)
Ja tenker hu ble gira :) blir nok stas når hu får den :)
Kjøpte på panduro. Har en tråd inne på generelt om hvor man får kjøpt sånt og det var flere steder. Traktøren ol. Husker ikke alle. Men panduro hadde både marsipan, sukkerpasta, spiselig lim, farge og masse :)

Kjøpte på panduro. Har en tråd inne på generelt om hvor man får kjøpt sånt og det var flere steder. Traktøren ol. Husker ikke alle. Men panduro hadde både marsipan, sukkerpasta, spiselig lim, farge og masse :)

Jeg som uansett skal på panduo for å kjøpe siste rest til bryllupsinvitasjonenene (ja vi er treige og har enda ikke fått de ut) :)

Back
Topp