Goder på jobben

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Har dere noen goder på jobben?

Her eier jobben en leilighet og suite på Norefjell Spa som vi kan låne når vi vil. Det er veldig koselig!

Ellers får vi låne bod og selskapslokalet gratis, samtidig som vi parkerer gratis flere steder.

De dekker tlf utgifter (skatter selvfølgelig av det)

Får mat hver dag i kantinen (skatter her og)

Julebord og sommerfest, julebonus, julegave, bursdagsgave og påskeegg :-)

Veldig fornøyd med tilbudet og jobben forøvrig :-)

Last edited:
- Får dekt mobiltelefon (må skatte av det)
- Laptop
- Ipad
- Får full feriepenger etter permisjon
- Arbeidsgiver detter mellomlegget fra 6G når jeg er i permisjon
- Trening i arbeidstiden

Hehe, jeg kan ha sex med sjefen (min samboer):eek::eek::D:D:D:D:cool::cool::cool::p:p

Haha. Jeg jobber midlertidig ansatt i statlig i NAV, kan jo tenke dere selv :p

Neida, den ble litt flåsete
Har full opptjening av feriepenger i perm om jeg skulle trenge det samt at jeg styrer egen arbeidstid veldig innenfor gode rammer.
Ellers er det dog ikke mye å skryte av.

Nei, det er ikke stort gitt. Kan beholde stillingen min i 3år og gå 3år hjemme...men det er kanskje vanlig overalt? Eller er 2år mer normalt?
Mannen helt motsatt,haugevis med goder.

Jobber i staten, på sykehus. Så i grunn nei... Men skal ikke nekte for at vi får litt "vip-behandling" på enkelte ting. Men da er det jo sykdomsrelatert gjerne.

Jobber i det offentlige så er ikke så voldsomt til goder! Men har fått en iPad hver, som vi kan bruke som vi vil da :) følger med jobben, så må leveres inn hvis man slutter da.

Gratis svømming for kommunale ansatte 1 dag i uken. Vi har også tilgang på solseng på jobben, som vi får bruke gratis..
Ellers har vi i grunnen ingen goder, og får heller ikke julegaver osv..

Hadde verdens beste gode ifjor - fikk se datteren min leke ute med vennene sine, og høre morsomme historier om henne på pauserommet :) Jobber i barnehage hvor hun hadde sitt siste år på en annen base enn min egen.

Får ellers MANGE gode, hjertevarmende klemmer hver gang jeg kommer på jobb, og får ta del i livet til mange små...

Man kan vel også kalle dette goder? Eller? :)

Ellers får vi jo julegaver til jul da ;D

Vi har sommerfest og julebord. (alkoholfritt, men dekkes innen velferdsbudsjett) og en oppmerksomhet til jul. Vi kan kjøpe oss noe "bra for helsa" for inntil 1250 kr som vi får refundert (skatter av det da)

Gratis tilgang på nesten alt utstyret jeg trenger for å gjøre en god jobb. #ironialarm

Her eier jobben en leilighet og suite på Norefjell Spa som vi kan låne når vi vil. Det er veldig koselig!

Ellers får vi låne bod og selskapslokalet gratis, samtidig som vi parkerer gratis flere steder.

De dekker tlf utgifter (skatter selvfølgelig av det)

Får mat hver dag i kantinen (skatter her og)

Julebord og sommerfest, julebonus, julegave, bursdagsgave og påskeegg :)

Veldig fornøyd med tilbudet og jobben forøvrig :)
Høres supert ut!

Jobben dekket i fjor halvparten av summen julebordet kom på så måtte vi betalte resten (hurra for sykepleier i kommunen). Måtte egentlig betale alt selv men en snill sjef fikset litt penger til julebord. Vinlotteri til påske og jul. En oppmerksomhet til jul (er vi heldig). Julelunch på jobb. I fjor hadde vi pakkeleken hvor sjefen hadde handlet inn litt småting. Ellers ikke mye

Nei, jobber i kommunen.

Men mannen har heldigvis mange fine goder:)

Back
Topp