Goder på arbeidsplass

mamma85

Glad i forumet
Har dere spesielle goder dere kan benytte dere av der dere jobber... ? eller som dere bare får av jobben.... [:)] litt i det nyskjerrige hjørnet mitt i dag

får 25 % rabatt på alt jeg handler på jobben[:D]

30% på klær...[:D]

tja.. gratis mat og kaffe.
Erfaring :)

Ikke noe annet spes :) Har fått 5 flotte altfor store t skjorter med logon til kafeen på da :P

absolutt ingen goder!
jobber i kommunen, Terra-kommune vel og merke, så her er det såvidt du får en blomst når du dør[&:]

ORIGINAL: gira

absolutt ingen goder!
jobber i kommunen, Terra-kommune vel og merke, så her er det såvidt du får en blomst når du dør[&:]

her å jobber i kommunen, så må signere[;)]

Har treningsrom(med topp utstyr) som vi får bruke gratis. Så har vi solarium som koster 20kr halvtimen.
Jobber i kommunen.

Tja, her jeg jobber nå så får vi 35% avslag på lamper:) Siden jeg jobber i en lampebutikk=)
Men den nye jobben jeg skal begynne i så har vi 3 luksus hytter vi kan leie for 200 kr natta, eget treningsrom, gratisfysioterapaut:) Og gode lønninger:)

skal vi se...har gratis trening på treningsrom i kjelleren, har billigere trening på 3T, rabatter hos intersport, fri bruk av internett og data på jobb, mengder av forskjellige kurser som er kjekt å ha på papiret, en haug med teambuilding, avsluttninger (sommer, vår, jul høst) og julebord...også er d av og til at kunder spanderer middag og seminarer da....

Er helt ny i den jobben jeg har nå men sålangt har jeg funnet ut av at jeg får 30% på produktene deres, samt jeg er full forsikret om det skulle skje meg noe det er godt å vite. Ellers er det hytter man kan låne/leie en av delene. Egentlig er det en drøss med ting som tilfaller de ansatte vel å merke at dette er et privat eid selskap. Må nevne bonus på slutten av året når man har vært ansatt 1 år. Kjempe billig kantine mat der alt drikke, brødmat er gratis samt frukt enkelte dager man betelar kunn pålegg og varm mat men det er kjempe billig. De feirer jubilanter med fest og en ganske grei penge gave[:-] håper jeg er der til fylte fem og tyve for å si det slik[8D], drøss med kurser, tilbud om utdanning egentlig YOU NAME IT!! Ellers fikk jeg en gedigen blomst i dag på pulten min som ønsket meg velkommen vel fortjent har tross alt ventet en stund på å begynne hos dem.... Skulle tatt bilde av den men orker ikke med kamera ledningen aner ikke hvor den er no..

Har før jobbet i kommunen så dette var et helt ny verden for meg... [;)][:)] 

ORIGINAL: GasOline

Gratis trening på Elixia.
Masse prosenter på alt fra sykler til rørleggertjenester.
Reiseforsikring for hele familien.
Og så har vi to hytter som vi kan låne gratis.
Bra pensjonssparing.
2-3 firmafester i året + teambuliding hvor alt er dekka
Gratis (ubegrensa) behandling hos fysioterapeaut, kiropraktor, massør, akupunktør osv.
og kor ska eg levere inn jobbsøknad[;)] hæ hæ??[8D]

reiser 20% billigere med tog og har alv pris på timekspressen, 20 % på peppes pizza og mange andre butikker.
bransjepris på alle utesteder. får låne hytter grstis, billig hotell i hele norden. gratis reise på alle colorline sine båter.
60% på godteri. 50-70% på dyreste sminke. betaler 7kr pakka med røyk. tjaa... gratis mat når jeg er på jobb.
20% på kjøtt ombord. 2+% på klær. billig trening på spenst. da tror jeg ikke det var no mer! heh
glemte gratis hjemmeforsikring og jobben betaler medlemskap i lo og sjømansforbundet.
også har vi jo sjømanskatten da;P

får barnehage, bil (inkl alle kosnader, som bensin, reparasjoner osv), de betaler internett og telefon. Og div heseforsikringer på hele familien[:D]

har julebord og velferdstur
rabatt på en del butikker
julelotteri
rabatt hos fysioterapaut og kiropaktor
gratis kaffe,te,kakao osv
billig mat i kantina
god pensjonsordning
kan trene på fabrikkens treningsrom, der har de og massasjestoler
får kake,frukt o.l ved spesielle anledninger
bedriftsidrettslag
bedriften arrangsjerer stor juletrefest for hele familien
får jule- og sommergave

hmmm... må tenke på om det er noe mer....

Back
Topp