Godemine

Dreams

Forumet er livet
Åssen går det med vesla nå?

Så koselig med egen tråd til meg [:D]

Her går det vel greit. Nærmer oss 6 mnd siden vi kom hjem fra tiden i strekk på sykehuset, så tida går [;)]
Skal på kontroll igjen nesten fredag, men da har vi fått en "vikarlege" så tviler på at det skjer så mye eller at vi får noe særlig svar på det vi lurer på. Han ser vel at alt ser bra ut, og det er det. Litt kjedelig når man har time i disse ferietider.

Ellers åler hun seg bortover på gulvet, kommer dit hun vil. Blitt veldig sterk i overkroppen, men beina er som to tynne stilker. Veldig rart å se på [;)] Sitter sånn nogenlunde greit med skinna på, og det hjelper på.

Merker hun begynner å bli frustrert og lei om dagen (eller kanskje mest meg!) Vil så gjerne, men det er litt vanskelig. Tar vi av skinna for å skifte får vi den nesten ikke på igjen, åler seg avgårde.
Og så blir hun så varm av skinna, så det er ikke helt heldig nå om sommeren. Sover fortsatt utrolig dårlig, kommer seg ikke over på siden, så merker det begynner å bli litt slitsomt med over et halv år med kanskje to timer sammenhengende søvn før man må opp for femte gang.

Men vi klarer oss da. Det kunne vært så mye verre [:)]

Dette ble langt. Alt bra med dere da Dreams? Er en stund siden sist nå [;)]

Det er jo bra at det går fremover med jenta di og at det ser bra ut [:)] Men det høres fryktelig slitsomt ut både for henne og dere !
Skal se hun får en utviklingsspurt når skinnene taes av ,hun høres ut som en jente med pågangsmot !

uff, stakkars liten.
Ikke noe godt når det er så varmt nå nei, ikke noe godt for dere når dere ikke får noe ordenlig søvn heller.
Får håpe det ikke blir så lenge til hun får den av seg, da går det nok for fremover tenker jeg[:)]

Her går det bra, Benjamin har halsbetennelse om dagen så han ligger rett ut. Martine er i form, var hos barnenevrolog i går, han mente hun kunne ha en form for migrene. Så venter mer undersøkelser til høsten..

Dere får ha en god sommer og kose dere masse!!

Ja hun har pågangsmot og er en fryktelig utålmodig liten frøken. Passer henne dårlig å ligge "rolig" med gips og skinne, men hun kommer nok til å bli storfornøyd når hun slipper ut. Da tar hun nok alle igjen [:D]

ORIGINAL: Dreams

uff, stakkars liten.
Ikke noe godt når det er så varmt nå nei, ikke noe godt for dere når dere ikke får noe ordenlig søvn heller.
Får håpe det ikke blir så lenge til hun får den av seg, da går det nok for fremover tenker jeg[:)]

Her går det bra, Benjamin har halsbetennelse om dagen så han ligger rett ut. Martine er i form, var hos barnenevrolog i går, han mente hun kunne ha en form for migrene. Så venter mer undersøkelser til høsten..

Dere får ha en god sommer og kose dere masse!!

Uff da, kjedelig med sykdom. Godt Martine blir fulgt opp skikkelig, så dere snart finner ut av hva det kan være [;)] God bedring til Benjamin !

ORIGINAL: *Kenat0708*

Kan eg spør ka som er skjedd?[&:] Høres ut som det er noe med beina?
Håper uansett at hun blir fort bra igjen[:)] Såg du skrev hun hadde lagt i strekk.. Det har min jente også gjort i 3 uker no, knakk lårbeinet i barnehagen. SÅ vi er nettopp kommet hjem.....

Klem

Det er yngste jenta her. Hun har hoftedysplasi (eller senoppdaget hoftefeil om man vil).
Ble ikke oppdaget før hun var 6 mnd, og i tillegg til umoden hofte var hofta ute av ledd. Så da måtte vi ligge i strekk på sykehuset, så ble hun lagt i narkose og gipsen fra livet og helt ned til tærne, og nå har hun skinne/ortose. Lang vei å gå, men får tro hun blir helt bra [;)]

Stakkars jenta di som har knekt lårbeinet da .. Hvordan går det med henne nå? Hun må ikke gipses eller noe etter strekken da?

ORIGINAL: Godemine

Kan eg spør ka som er skjedd?[&:] Høres ut som det er noe med beina?
Håper uansett at hun blir fort bra igjen[:)] Såg du skrev hun hadde lagt i strekk.. Det har min jente også gjort i 3 uker no, knakk lårbeinet i barnehagen. SÅ vi er nettopp kommet hjem.....

Klem

Det er yngste jenta her. Hun har hoftedysplasi (eller senoppdaget hoftefeil om man vil).
Ble ikke oppdaget før hun var 6 mnd, og i tillegg til umoden hofte var hofta ute av ledd. Så da måtte vi ligge i strekk på sykehuset, så ble hun lagt i narkose og gipsen fra livet og helt ned til tærne, og nå har hun skinne/ortose. Lang vei å gå, men får tro hun blir helt bra [;)]

Stakkars jenta di som har knekt lårbeinet da .. Hvordan går det med henne nå? Hun må ikke gipses eller noe etter strekken da?

Det med jenta mi er nå ingenting i forhold.. Huff,får nesten litt ond samvittighet[&:] Stakkars jenta di, men gått de gjør noe med det hvertfall.. Krysser fingrene for at hun blir helt bra igjen!
Det går bra med jento mi, men ho går ikke enda (en uke siden vi kom hjem). Nei,ingen gips, ho skulle bare begynne å gå på foten for å få den "i gang" igjen.....[:)]

Du trenger ikke ha dårlig samvittighet [:D] Synes nå egentlig det høres verre ut å knekke lårbeinet, men nå begynner det å bli vane med skinne her da.
Uansett så har alle lov til å klage, det man opplever er ille og reelt for den det gjelder og man klarer jo aldri helt sette seg inn det andre går gjennom. Har ofte fått kommentarer at vi skal være glad det ikke er noe verre - jada selvsagt er jeg det, men dette har jo likevel vært kjedelig nok for oss [;)]

Håper frøkna kommer seg raskt da - god bedring [:)]

Back
Topp