Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dreams
uff, stakkars liten.
Ikke noe godt når det er så varmt nå nei, ikke noe godt for dere når dere ikke får noe ordenlig søvn heller.
Får håpe det ikke blir så lenge til hun får den av seg, da går det nok for fremover tenker jeg[:)]
Her går det bra, Benjamin har halsbetennelse om dagen så han ligger rett ut. Martine er i form, var hos barnenevrolog i går, han mente hun kunne ha en form for migrene. Så venter mer undersøkelser til høsten..
Dere får ha en god sommer og kose dere masse!!
ORIGINAL: *Kenat0708*
Kan eg spør ka som er skjedd?[&:] Høres ut som det er noe med beina?
Håper uansett at hun blir fort bra igjen[:)] Såg du skrev hun hadde lagt i strekk.. Det har min jente også gjort i 3 uker no, knakk lårbeinet i barnehagen. SÅ vi er nettopp kommet hjem.....
Klem
ORIGINAL: Godemine
Kan eg spør ka som er skjedd?[&:] Høres ut som det er noe med beina?
Håper uansett at hun blir fort bra igjen[:)] Såg du skrev hun hadde lagt i strekk.. Det har min jente også gjort i 3 uker no, knakk lårbeinet i barnehagen. SÅ vi er nettopp kommet hjem.....
Klem
Det er yngste jenta her. Hun har hoftedysplasi (eller senoppdaget hoftefeil om man vil).
Ble ikke oppdaget før hun var 6 mnd, og i tillegg til umoden hofte var hofta ute av ledd. Så da måtte vi ligge i strekk på sykehuset, så ble hun lagt i narkose og gipsen fra livet og helt ned til tærne, og nå har hun skinne/ortose. Lang vei å gå, men får tro hun blir helt bra [;)]
Stakkars jenta di som har knekt lårbeinet da .. Hvordan går det med henne nå? Hun må ikke gipses eller noe etter strekken da?
Det med jenta mi er nå ingenting i forhold.. Huff,får nesten litt ond samvittighet[&:] Stakkars jenta di, men gått de gjør noe med det hvertfall.. Krysser fingrene for at hun blir helt bra igjen!
Det går bra med jento mi, men ho går ikke enda (en uke siden vi kom hjem). Nei,ingen gips, ho skulle bare begynne å gå på foten for å få den "i gang" igjen.....[:)]