Gode votter i kulda

I kveld fant jeg frem Hestra fjellvottene, og så fant jeg strikkavottene hennes.

Hun har nå prøvd og funnet ut at strikkavotter inni der går fint, det er ikke for trangt, så det skal hun prøve i morgen.
Så får vi se.

Sender med de andre Hestravottene også, selv om hun blir kvalm av foret som hun sa :rolleyes:

Både til barn og voksne.
Har aldri hatt varmere votter. Bruker de hele tida
Se innlegget mitt over

Ja jeg så dem på xxl, så hvis ikke hun holder varmen i morgen med strikkavotter inni fjellvottene får vi prøve dem.

Storebror må ha noe også, han vil helst ha hansker. Men i år sliter han med at hanskene sklir ned. Han ville ikke ha jakke med sånn mansjett som du kan stikke tommelen i, så da får han ikke vottene ordentlig på...

Vurderer noen hansker med stramming på håndleddet som gjør at de er litt strammere der.

Men i morgen låner han mine Ulvang-ullvotter. Så får han prøve dem.

Vi er flere på jobb dom har de og alle sier det samme dessverre
Og jeg som hørte på skolen til Frøkna i dag at det var de varmeste vottene hun hadde hatt :p
Læreren til Frøkna sa det.

Jaja, det er vel bare å prøve å feile det her... Kan jo ikke bytte tilbake brukte votter heller vel...

Og jeg som hørte på skolen til Frøkna i dag at det var de varmeste vottene hun hadde hatt :p
Læreren til Frøkna sa det.

Jaja, det er vel bare å prøve å feile det her... Kan jo ikke bytte tilbake brukte votter heller vel...
Finnes vel forskjellige modeller muligens?
Jeg endte opp med å kjøpenye

Barnehagevotter fra Nøstebarn
Reima vanntette votter

Back
Topp