"gode venninner" yeah right!

lills

Gift med forumet
Gode venninner - det har ikke jeg..
De som liksom skal være det er ikke det å jeg er skuffa!
Dette er barndomsvenninner.. De vet hvor vanskelig vi har hatt det i det siste ang barnevern men har noen av de tatt kontakt da? neida... Ingen kontakt! Å ingen av de har barn!!
Hun ene er singel og bor hos foreldra så hun har ikke mange forpliktelser i hjemme og burde ha litt tid. Men hun er så mammadalt at alt må skje sammen med mammaen.
I går klarte hun å skrive til meg at hun var redd vi drev med dop fordi vi gikk sammen med en fyr i 17 maitoget som har unge i barnehagen vår som drev med dop for mange år siden! Herregud sier jeg bare.. Men det er sånn det er i en liten bygd tydeligvis!

Hun andre driver å skal bli gravid.. Snakket med hun før jul, da sa hun at hun skulle varsle meg med en gang når hun ble gravid!
For en tid siden fikk jeg vite av MIN PAPPA (som pendler og jobber i oslo og egentlig ikke følger med på noen som helst nesten) at hun er gravid!!!!!!!!!!!! Reiste på besøk hos hun noen dager etter (ja, jeg med unge å greier må besøke hun) og da etter en god time sa hun at hun var gravid....

Blir så oppgitt!!
Har ingen å betro meg til... Ingen gode venner som vet alt om meg lenger.. Fordi de er så VELDIG kritiske til alt nesten! Å alt går på rykter å fortid!! Uss.. Jeg blir så skuffa...

Slitsomt.. Sitter forresten på jobb.. Derfor masse fra meg i kveld...

huff.. så utrolig trist!
Jeg opplevde selv at jeg mistet venninner da jeg ble gravid og fikk AH.
Har beholdt noen, men d har vært en liten kamp d også. har hatt mangen samtaler med de jeg enda har om hvordan jeg faktisk har d og at selv om jeg har barn så er jeg med der jeg kan.
De sa de ikke viste hvordan de sku håndtere at jeg hadde fått barn. Jeg sa jo ofte nei til å bli med på ting fordi vi ikke kunne få barnevakt hele tiden.
Men jammen hjalp d å snakke ut med venninnene mine. Hun ene har jeg nå ukentlig kosekveld med. bare vi to!! Og d e fordi jeg ikke alltid kan være med på alle festeligheter hver helg, men vi begge vil så inderlig være med hverandre! Vi e som oftest hos meg, men hvor vi e e ikke så nøye. bare vi får vært med hverandre.

Jeg råder deg til å snakke skikkelig ut med disse venninnene dine om hva du føler. La de fortelle hva de føler.
For meg ble alt mye lettere når alt kom frem og vi har forståelse for hverandre. Etter å ha opplevd dette så skjønner jeg faktisk hvorfor mangen viker litt fra de som får barn. Vi e plutselig på hver vår planet selv om vi som får barn e de samme som vi alltid har vært.

Snakk med de du og om de ikke skjønner ting da så e de ikke noe å samle på rett og slett!
D e alltid trist å miste venner, men d e enda tristere å miste de om man ikke har fått klarhet i hvorfor d ble som d ble.

Vet ikke om dette hjalp deg noe, men håper d kanskje hjalp bittelitt!!

En mega stor klem sendes til deg![:D]

Uff Lillian får vondt av deg som må ha det sånn[&o]

Stoor klem til deg

Back
Topp