Noen som har disse eller..?
Disse såkalte "gode" venninnene som hele tiden må trumfe over deg...?
Det du sier er ikke så interessant,hennes/deres liv er mye mer interessant enn ditt så hvorfor skal hun svare med noe annet enn "ååja","såpass ja...","mhm,men hør dette da...."....
Og som hele tiden skal fortelle deg at hun er veldig glad i deg og savner deg,men når du har funnet deg hus sammen med kjæresten din og flytter inn,så er det ikke så mye som et spørsmål om hvordan det går eller noe..?
Jada....det er herlig med overfladiske vennskap du...
Og ja,jeg vet det går begge veier men når man gir og gir og ikke får noe tilbake så går det en grense hvor man faktisk ikke gidder å engasjere seg...
Hvorfor er du venn med henne da? spør du sikkert..
Veldig godt spørsmål,har ikke svaret...
Dagens lørdagsutblåsing fra meg,ha en fortsatt fin lørdag
Disse såkalte "gode" venninnene som hele tiden må trumfe over deg...?
Det du sier er ikke så interessant,hennes/deres liv er mye mer interessant enn ditt så hvorfor skal hun svare med noe annet enn "ååja","såpass ja...","mhm,men hør dette da...."....
Og som hele tiden skal fortelle deg at hun er veldig glad i deg og savner deg,men når du har funnet deg hus sammen med kjæresten din og flytter inn,så er det ikke så mye som et spørsmål om hvordan det går eller noe..?
Jada....det er herlig med overfladiske vennskap du...
Og ja,jeg vet det går begge veier men når man gir og gir og ikke får noe tilbake så går det en grense hvor man faktisk ikke gidder å engasjere seg...
Hvorfor er du venn med henne da? spør du sikkert..
Veldig godt spørsmål,har ikke svaret...
Dagens lørdagsutblåsing fra meg,ha en fortsatt fin lørdag