Gode venninner ja....mhm...

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som har disse eller..?
Disse såkalte "gode" venninnene som hele tiden må trumfe over deg...?
Det du sier er ikke så interessant,hennes/deres liv er mye mer interessant enn ditt så hvorfor skal hun svare med noe annet enn "ååja","såpass ja...","mhm,men hør dette da...."....
Og som hele tiden skal fortelle deg at hun er veldig glad i deg og savner deg,men når du har funnet deg hus sammen med kjæresten din og flytter inn,så er det ikke så mye som et spørsmål om hvordan det går eller noe..?

Jada....det er herlig med overfladiske vennskap du...
Og ja,jeg vet det går begge veier men når man gir og gir og ikke får noe tilbake så går det en grense hvor man faktisk ikke gidder å engasjere seg...

Hvorfor er du venn med henne da? spør du sikkert..
Veldig godt spørsmål,har ikke svaret...

Dagens lørdagsutblåsing fra meg,ha en fortsatt fin lørdagemoticon

ja dæng det lurer jeg og på, har ei sånn ei jeg og......

Har blitt så "gammel" at jeg har kutta ut de vennene, jeg. Har ingen interesse av å dele ting fra mitt liv med folk som ikke lyttet. Har færre venninner enn før, men til gjengjeld mer og bedre kontakt med de jeg nå har.

Kleo79 skrev:
Har blitt så "gammel" at jeg har kutta ut de vennene, jeg. Har ingen interesse av å dele ting fra mitt liv med folk som ikke lyttet. Har færre venninner enn før, men til gjengjeld mer og bedre kontakt med de jeg nå har.

Selv om jeg bare er 23 ! :p Men har kutta ut dem vennene jeg og.. Gidder ikke å bruke tid og energi på slike venner. 

Har ei sånn ei jeg og , så du er ikke alene ..

Gir snart opp.
Men det sier jeg egentlig hvergang. emoticon

Det er såpass vanlig ja...
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være sånn jeg..?
Jeg kunne aldri sittet å hørt på hva en venninne fortalte meg,uten å vise noe interesse eller engasjement eller noenting,for å så skubbe det til sides for å begynne å fortelle om meg selv...?
Og om hun savner meg sååååå mye og jeg betyr såååå mye for henne,burde hun ikke det vise gjennom...?

Mange gode spørsmål man har,og man vet svaret selv også..
Men er ikke bare bare å kutte noen ut av livet sitt heller..
Energisug delux....

Elisabeth ! skrev:

Frk.VilliTrusa skrev:
Det er såpass vanlig ja...
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å være sånn jeg..?
Jeg kunne aldri sittet å hørt på hva en venninne fortalte meg,uten å vise noe interesse eller engasjement eller noenting,for å så skubbe det til sides for å begynne å fortelle om meg selv...?
Og om hun savner meg sååååå mye og jeg betyr såååå mye for henne,burde hun ikke det vise gjennom...?

Mange gode spørsmål man har,og man vet svaret selv også..
Men er ikke bare bare å kutte noen ut av livet sitt heller..
Energisug delux....

Nei, er ikke bare bare. Også er man ofte veldig flink til å tenke: "Kanskje neste gang så blir det annerledes.. Kanskje.."

Ikke sant.....verste er jo at jeg faktisk har tatt det opp med henne også..
Men det funka jo ikke akkurat...

Nei altså,først så ble hun sur fordi jeg hadde den oppfatningen...
Og hun var ikke enig,og kom med det at grunnen til at hun ikke hadde noen særlige meninger eller feedback på det jeg sa var at hun ikke hadde noen råd eller vink eller behjelpelige kommentarer..
Og det finner jeg veldig merkelig..
At en venninne ikke kan mane frem noen spørsmål om hva,hvordan eller hvorfor når man feks har krangla med kjæresten sin..

Så sa hun at hun skulle ta det til seg da,og skjerpe seg...
Jaja..

Personlig syns jeg det var mer energisug å ha de i livet og å prøve hele tiden, hvor skuffelsen kommer atter en gang, enn å rett og slett bare kutte de ut. Jeg bare slutta å ta kontakt, og den andre enden kom det sjelden noe fra egentlig. Enveiskjørt hele vennskapet.
Var jo selvfølgelig ganske trist at det ble sånn. Men jeg orka bare ikke prøve mer heller.
Nå er jeg glad for de få, men gode vennene jeg har i mitt liv :)

Back
Topp