Gode, varme vintersko til 4-åring

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi har ei jente på 4 år som fort blir kald på bena. Har oppigjennom prøvd litt forskjellige type sko, men enda ikke funnet favorittskoa. (Legger alltid i ullsåle i skoa og har gode sokker).

Har du tips til en god og varm vintersko?

Er veldig fan av naturlig materialer og ønsker helst ull inni! Har sett litt på bisgaard, så erfaringer med disse ønskes også :-)

Jeg ville gått for en sko med ullfôr og skinn. Bisgaard er helt supre :D vi har flere par og er godt fornøyde med de. Angulus, Arauto Rap og noen Kavat modeller i samme still, er også gode og verdt å sjekke ut.
Kommet jo litt an på foten hva man velger. Bisgard er smale, mens Rap og Angulus er bredere. Min har normal fot og kan bruke alle merkene.
Vi har både Bisgaard og Angulus i år.
Vi bruker også viking toasty, de har ullfôr, men er nok ikke like varme.

Husk også på at blir det for trangt i skoen, så blir man kald uansett.

Vi har prøvd Bisgaard og var veldig fornøyd. Vet ikke hva de heter, men har borrelås :)
Aldri våt eller kald på beina :)

Vi har tre par, ett fra ponny, ett fra viking og ett par fra SOREL.. de sistenevnte er veldig greie med tanke på at det er en ullkartankel nedi som varmer helt utrolig bra! Samt at det er «støvvel» nederst på skoene så de funker like bra i 0 grader og sørpe som ved -20*C :happy:

vært fornøyd med timberland

Jeg anbefaler kuoma. De veldig lett på foten, ekstremt varm og behangelig å ha på foten.

Superfit culusuk! Husk å ikke ha for tett med sokk osv, for luftlagene imellom bidrar til å skape isolasjon og varme. Så for tykke sokker i skoene kan virke mot sin hensikt! Spm nevnt over, viktig at ikke skoene er trange av samme grunn...

Jenta mi har vanlige tynne ullsokker i dem nå, og hun er egentlig veldig kald av seg, men holder seg god og varm og tørr på føttene i dem.

Hun har også Kavat støvler med ullfôr. (Blir litt som sherrox). De er også veldig gode og varme!

Back
Topp