Gode truser?

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Har alltid kjøpt stringtruser på Cubus som ligger ved kassa. Men trenger påfyll da kroppen blir bredere :hilarious:

Har du noen truser å anbefale? Kan godt være vanlig truser, boxere, hipsterne også. Men gjerne lave på «livet» da magen begynner å bli ganske stor ;)

Legg fjerne ved link/bilde
 
Eg kjøpte hipster truser på hennes&mauritz så eg likte så godt at eg nå har hamstra inn:happy:
Har stor mage nå som henger litt og er lav.bærer vist framme denne gangen,og disse er de eneste trusene jeg klarer å gå med nå:)
Screenshot_20190623-120503_H&M.jpg
 
Hipsterne fra Cubus! Alltid 3 for 2. Når jeg er gravid kjøper jeg XL, god plass til magen inni - de er myke og behagelige :)
 
Stringtruser med litt blonder fra H&M, har vanskelig for å finne riktig størrelse da jeg allerede er overvektig. Men H&M sine truser var veldig gode og elastiske.
 
Gravidhipstertruser fra hm går det i her. Kjøpe noen 3 pakninger for de var så gode.
 
Jeg levde i pierre robert eller hva det nå er dem heter. Både under gravididten og etterpå :)
 
bruker hipster varianter fra cubus og HM enn så lenge ihvertfall
 
Bruker mine vanlige truser egentlig. En stund hadde jeg så hemoroider at string var umulig, men det er ok nå
 
Har alltid brukt stringtruser, men nå klarer jeg ikke de. Er gått over til hipster fra h&m. Som selges i 3pk.
 
hvordan truser på H&M? jeg vil teste ut de samme :) har du link eller noe?

Det skulle jeg gjerne gjort, men nettsidene til H&M er ikke brukervennlige mot meg. Men de kommer i 3-pack fra xs til x, i tre forskjellige farger i en pakke. Og to forskjellig fargevarianter på de to pakkene..
 
Har alltid kjøpt stringtruser på Cubus som ligger ved kassa. Men trenger påfyll da kroppen blir bredere :hilarious:

Har du noen truser å anbefale? Kan godt være vanlig truser, boxere, hipsterne også. Men gjerne lave på «livet» da magen begynner å bli ganske stor ;)

Legg fjerne ved link/bilde

Jeg kjøper på sparkjøp :) er vel hippster eller noe de heter, er en 4 eller 6pk med veldig behagelig stoff :)
 
Det skulle jeg gjerne gjort, men nettsidene til H&M er ikke brukervennlige mot meg. Men de kommer i 3-pack fra xs til x, i tre forskjellige farger i en pakke. Og to forskjellig fargevarianter på de to pakkene..
Nå har jeg handlet inn mammatruser fra h&m og er veldig fornøyd. De er skikkelig digge! kjøpte de to forskjellige de hadde. En pk med tre stk i og den andre med to i. Såeh, takk for tipset :happy:;);)
 
Vanlige truser, type hipster fra Cubus (microfiberish). Magen er laaangt unna trusekanten, bærer høyt som forrige gang:p
 
Back
Topp